Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt rykter om at en saksofonist som heter/kalles Kenny G har gitt ut en veldig bra jule-CD, men har ikke klart å oppspore denne i noen butikker (de fleste bak disken ser bare dumt på meg, knatter noe på pc'en og sier neeeiii..... gjennomsnittsalder 19+........synes sikkert jeg er utrolig spesi......)

Har søkt litt på internett, og tror CD'en heter Wishes, - er det noen som har peiling på dette, og hvor den evt. er å få kjøpt??? Blir det for sent i år er det jo bare et år til neste...... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du gidder å bestille på nettet så har de den på CDON.COM. Søk på Kenny G eller Wishes.

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904

Forøvrig så står det at utgivelsesdato på cd'n var 7. oktober, så man skulle tro den var til å "hoste opp" i en eller annen cd forhandler.

Jennifer :P

Skrevet

Kenny G er en saxofonist som gjorde det stort på 80-tallet, da sax var Det Instrumentet Som Var Noe.

Jeg har vondt for å innrømme det, men på ungdomsskolen hendte det at jeg satte på en plate med Kenny G.

Personlig har jeg ikke lengre sansen, alt for mye fløtepus og krem i håret. På den tiden hadde han langt hår og krøller a la Michael Boltons 80-tallsstil og spilte søt pop og slagere. Litt for kommerst, og litt for likt hele tiden.

Men han han spilt sammen med en del store stjerner, og har en særegen stil. Jeg hører det øyeblikkelig når han spiller.

Det er lenge siden jeg har hørt noe fra den kanten, og det er godt mulig at juleplaten er fin, gjør seg kanskje best som bakgrunnsmusikk tipper jeg.

Skrevet

Imaget til Kenny G har vi vel gjennomskuet, vi som digget han på 80-tallet ja... men musikken er da faktisk bra - noe av det.

De bør ha det i enhver platesjappe - dette er tross alt tidløs musikk, selv om den ble utgitt på 80-tallet... mener nå jeg i hvert fall!

Skrevet

Enig med siste gjesten.... aaaltfor for klissent for min smak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...