Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Ville du blitt sinnadame/mann hvis din knullevenn (beklager så meget) fortalte deg at hans samboerkamerat dreiv og la an på deg i perioden dere hadde opphold(du avviste som bare det) og driver fortsatt med det bak ryggen på han og du har mest lyst til å bare bryte kontakten med hele sjømannen??
Gjest Bellatrix Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 :klø: Det gikk litt fort i svingene her. Hvem la an på hvem nå? Har kompisen til knullekompisen din lagt an på deg? Da er han vel interessert da.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Jo jeg vet. Skrev et 100linjers langt innlegg, men ga opp. Det ble litt komplisert. Jeg kan lage det stjernevis! Gidder ikke legge ut navn, så knullekompis heter Nisse og kameraten hans heter Fisse (det er mus på dansk ) *Nisse drar på ferie, jeg ute på byen, møter fisse *Fisse legger an på min venninne, får ikke napp, går over på meg og sier jeg er en fine piece of ass og sier det kan bli noe. Ikke nå, men om noen stunder *Nisse er ikke på ferie mer. En fe kaster med tryllestaven sin og dere har nå sex igjen sjø. Denne gangen uten at noen vet det, siden alle skal ha en mening om hva vi driver med *Nisse fisse og disse (meg) ute på strandtur. Fisse kommer med slibrige kommentarer hele tiden, nisse flirer. Nisse vet ikke at Fisse har lagt an på disse fordi disse hater å fortelle folk om sånt da hun ikke vil bli sett på som innbilsk *Drar opp til byen fra stranda, fisse begynner å bli fysisk. Disse tåler ikke fysisk kontakt fra ukjente (kaldsvetter og klikker og hyperventilerer faktisk) Det blir en dårlig stemning og JEG blir fissekjerring resten av kvelden. Og NÅ! Nå skal jeg forklare Nisse i dag hvorfor jeg var sånn den dagen. Lurte på hvordan dere ville reagert på dette, og om jeg overreagerer fordi jeg føler meg som en sviker fordi jeg ikke har fortalt om det før. Følte rett og slett ikke det var nødvendig. Og at jeg ikke føler meg vell med han Fisse i nærheten fordi humøret mitt daler umiddelbart når han er tilstede. Jeg er ikke interessert i å ha noe annet enn kameratskap med han, og føler meg derfor ganske kvalm når jeg er en av de 100 damene han prøver seg på og blir kalt JÆVLA FITTE fordi jeg ikke vil ha han. Om han er 17? Nei, 24. Beklager formuleringen. Jeg er pissnervøs for å forklare nissen hva hans kjære sambo driver med.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 JA det var det ja. Ingen av de skjønner hva som den andre driver med "med meg" og jeg skjønner alt. Jeg blir så sint!
Gjest Bellatrix Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Snakk med Nisse du. Og hold deg unna Fisse.
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Hm. Skjønner godt at du synes det er ekkelt, siden de to bor sammen og alt. Men dersom fisse sin oppførsel går såpass ut over ditt humør at det igjen går ut over ditt forhold til nisse, da ville iallefall jeg fortalt om det. Du kan jo i samme slengen fortelle hvorfor du har latt være å fortelle noe til nå? Han skjønner det sikkert.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Fisse er bare ute etter fisse uansett ja! jeg har hørt han snakke om jenter og da er det snakk om "Kjerringer som hører hjemme på kjøkkenet!" Blir kvalm av oppførselen hans. Skal bort til Nissen i 7tida og prate, og manner meg opp til det, men ser for meg det sitter en gjeng fisser og pisser og kjeg vet ikke hva der, så får jeg ikke han på tomannshånd. Det hører til at han fisse spurte om jeg ville komme på besøk til han (da var ikke nisse heimatt) eneste vi gjorde da var at jeg satt og malte siden jeg er hobbykunstner. Likevel føler jeg at han Nisse kommer til å tro jeg kom dit pga andre ting, noe som ikke stemmer. Enda verre er at jeg lager store scener i hodet mitt om hvordan det kommer til å bli, hvordan han vil reagere, selv om dette bare er en bagatell. Men det er jo ikke en bagatell, når jeg blir ei hurpe når han fisse er i nærheten. Jeg blir stresset og tar ikke spøker og ønsker han langt vekk
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Hm. Skjønner godt at du synes det er ekkelt, siden de to bor sammen og alt. Men dersom fisse sin oppførsel går såpass ut over ditt humør at det igjen går ut over ditt forhold til nisse, da ville iallefall jeg fortalt om det. Du kan jo i samme slengen fortelle hvorfor du har latt være å fortelle noe til nå? Han skjønner det sikkert. ← Jo, det går veldig utover forholdet mellom oss når han skal tulle med en ting og jeg glefser "Hva mente du med det??!", noe jeg vanligvis ikke gjør. Skjønner ikke hvorfor denne personlighetsforandringen kommer fram, men det har nok noe å gjøre med at jeg blir stresset og det er min måte å reagere på.. Men takk for seriøse svar begge to Hadde ikke trodd det jeg skrev kunne framkalle seriøsitet, siden det er såpass innviklet og egentlig helt idiotisk.
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Si til nisse at fisse er en nosse. Så kan dere nusse, og pisse i fisse. (nosse = balle på dansk forresten. Kan godt li' danske banneord;) )
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #10 Skrevet 20. juni 2006 Bare si til Nisse at du har fått Fissen litt opp i halsen i det siste, fordi han er litt klengete. Du blir litt gretten av klengete folk. Du trenger ikke utbrodere i det vide og brede. Du kan jo be Nissen si til Fissen at han skal holde fingrene av fatet Dissens fat.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #11 Skrevet 20. juni 2006 Den nissen behandler deg slik fordi han andre nissen har full tilgang. Han ser deg som et høl og fatter ikke hvorfor ikke han kan p**** deg når kompisen får. Det ville fått meg til å lure på hva nisse 1 har fortalt ham... Og jeg ville hatt nada skrupler med å omplassere fortenna hans og lekset opp for ham i påsyn av hele nissesamfunnet!!
mallina Skrevet 20. juni 2006 #12 Skrevet 20. juni 2006 Er nisse og fisse veeldig gode kamerater? For det kan jo være at nisse kanskje tar fisses side hvis de er veldig close... Si det akkurat som det er, og at fisse har vært drittsekk mot deg. Men jeg tror ikke at nisse skal tro at du dro til fisse, mens nisse var borte, for noe annet enn bare for vennskap. Og hvis nisse hvet hvor tøs fisse er, så er det jo ikke fare for at nisse skal tro stygt om deg. Men er dere bare pulevenner så har dere heller ingen forpliktelser?
*melis* Skrevet 20. juni 2006 #13 Skrevet 20. juni 2006 Beklager avsporingen, men hva slags mann er egentlig nisse som har en kamerat som fisse?
Gjest Lovegeckos Skrevet 20. juni 2006 #14 Skrevet 20. juni 2006 Ok skjønner at ikke situasjonen din er noe morsom men det ble fryktelig komisk når de kalte de Nisse og Fisse, og i tillegg kom Disse inn i bildet. Du er helt tydelig en morsom person. Håper alt gikk greit med Nisse. Du har jo ikke gjort noe galt!
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #15 Skrevet 20. juni 2006 Den nissen behandler deg slik fordi han andre nissen har full tilgang. Han ser deg som et høl og fatter ikke hvorfor ikke han kan p**** deg når kompisen får. Det ville fått meg til å lure på hva nisse 1 har fortalt ham... Og jeg ville hatt nada skrupler med å omplassere fortenna hans og lekset opp for ham i påsyn av hele nissesamfunnet!! ← Hæ?
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #16 Skrevet 20. juni 2006 Hehe :D Litt forvirrende ja. Jeg tok det opp og ble helt overrasket. Trodde Nisse skulle bli gretten, men han var jo helt enig! Han ga meg derfor tillatelse til å fike til Pisse før han ble slengt ut på dør for dette var uakseptabelt! For jeg sa han trengte ikke å gjemme seg hver gnag jeg er der, men jeg skal aldri være alene med han i rommet (med unntak av dobesøk og slikt) og nisse skulle passe på meg! Dette var en ferdig sak etter 5 min! :D
Henna Skrevet 20. juni 2006 #17 Skrevet 20. juni 2006 Da er vel alt idyll siden fisse nå er ekskludert? Og er det ikke typisk hvordan vi lager en sak av ting og venter både ene og andre reaksjonen og endelig fremlagt for mannevesenet blir det hele skrumpet inn til at slik og slik er det og slik gjør vi det. Finito finale Men hva med å fjerne hysj-hysj- elementet fra forholdet til nisse, og la folk mene hva de mener om deres knulleforhold, for å hindre at en eventuelle lisse, kisse og andre bråkmakere holder fingrene fra fatet fra nå av?
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #18 Skrevet 20. juni 2006 Han er jo ikke totalt ekskludert, men når han begynner å drite seg så er det rett ut Fordi vi har drevet på nå ganske manger av og på før. Nå er det ca 5 gangen vi bestemmer oss for å bare kjøre på igjen, og det er ganske pinlig slik vi holder på. Dessuten er jeg lei av omsorgsfulle kamerater som sitter rett foran meg og sier "Du må heller få deg en ordentlig dame enn å drive på så ustabilt med hun der!" Frekt er det!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #19 Skrevet 20. juni 2006 Du Disse - hvorfor skal du ha med deg Fisse på do? men jeg skal aldri være alene med han i rommet (med unntak av dobesøk og slikt) og nisse skulle passe på meg!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #20 Skrevet 20. juni 2006 LOL nå skjønner jeg ingenting. Nisse, Fisse og Disse blir litt for mye for meg. Nattinatt jenter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå