Gjest singel Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 Ble dumpa av dama i går, så nå trenger jeg virkelig hjelp. Hva er fordelene med å være singel? Trenger virkelig noen lyspunkt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #2 Del Skrevet 20. juni 2006 Iløpet av et år og 2 måneder har jeg ennå ikke funnet noen! Trenger og en god grunn til å være forbaskade singel her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thalassa Skrevet 20. juni 2006 #3 Del Skrevet 20. juni 2006 du kan ha sex med hvem du vil uten at noen blir sure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 20. juni 2006 #4 Del Skrevet 20. juni 2006 Du kan gjøre hva du vil når du vil uten å ta hensyn til andre enn deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abdul Skrevet 25. juni 2006 #5 Del Skrevet 25. juni 2006 du kan ha sex med hvem du vil uten at noen blir sure. ← Prøvde å ha sex med ei jente for litt siden men hun ble sur. Skrek og bar seg. Så jeg er ikke helt enig i det du sier at man kan ha sex med hvem man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 26. juni 2006 #6 Del Skrevet 26. juni 2006 Du kan breie deg i hele senga. Du slipper og bli kvalt av en arm som må holde rundt deg hele natta. Du kan være litt ego. Pengene du brukte på han kan du nå sette av til deg selv. Det er deilig. Man "vokser" av det mentalt. Ja, dette var da noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupplupp Skrevet 26. juni 2006 #7 Del Skrevet 26. juni 2006 Har vært singel ca 1.5år nå, og jo lengre tid jeg er singel jo mer kresen har jeg blitt. Og det har blitt vanskeligere å tenke seg tanken å gå inn i et forhold igjen. Jeg trives veldig godt, bortsett fra behovene for kroppskontakt og sex. Men det kan man skaffe seg uten å ha kjæreste Det jeg setter mest pris på er friheten. - Kan gjøre hva jeg vil når jeg vil - Feste når og hvor hardt jeg vil, dra på nach når jeg vil - Flørte MYE - Kjøpe hva jeg vil uten dårlig samvittighet - Ha hele sengen for meg selv - Slippe å barbere meg hver dag - Kan kjøpe meg dyre sko/solbriller og spise spagetti i 2uker uten at noen bryr seg - Slippe å bekymre seg for utroskap Og ellers så er alt så mye, mye enklere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå