Gjest Gjest_søta_* Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Pleier kjærestene deres å gi lyd fra seg når han/hun er ute på byen å drikker? Min sambo ble ferdig med eksamen i dag og forståelig nok dro han på byen med venner. Han vet jeg liker når han gir lyd fra seg når han er ute på byen, men han "glemmer" det hver gang.Er det bare jeg som er kravstor? Vi har vært sammen i 2 1/2 år og bodd sammen i 2.
Gjest Catwoman Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Synes du er litt kravstor ja, er han ute og har det moro tenker han nok ikke så mye på mobilen sin. Men kan ikke du send een melding til han da? Spørre om han koser sge ute eller noe?
Gjest Gjest_søta_* Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 jeg sendte han melding for to timer siden. går an å bry seg litt da.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Har det samme "problemet" Vil bare råde deg til å la han ha en kveld med bare feiring, det er tross alt slitsomt å ha en hard eksamensperiode, og da er det godt å feire etterpå! Har du kjempelyst på en melding eller en telefon så får du sende en melding og høre om han koser seg, men jeg ville prøvd å ikke "kreve" meldinger e.l. når har tar seg en velfortjent tur på byen. Hvis det ofte er slik burde du ta det opp ordentlig med han. Men jeg regner jo med at du stoler på han, og da burde det ikke være farlig med en bytur innimellom? Nyt en kveld helt for degselv, skjem degselv bort litt kanskje?
brumma* Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Jeg krever ikke melding fra min sambo, men synes det er koselig om han gir lyd fra seg. Jeg prøver å gjøre det samme selv, men det er ikke alltid jeg husker på det eller det passer seg å sitte med mobilen. Så lenge du vet at han er ute med kameratene sine, synes jeg ikke det er noe å ta på vei for.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Når dere er samboere burde du klare en kveld uten meldinger vel..? Meldinger kan virke som et mas noen ganger, men jeg vet jo ikke hva du skriver i meldingene..
brumma* Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 jeg sendte han melding for to timer siden. går an å bry seg litt da. ← Det betyr jo ikke nødvendigvis at han ikke bryr seg da... Jeg har glemt å svare på meldinger flere ganger når jeg har vært ute (glemt å sjekke mobilen, skulle svare, men så skjedde det noe osv...). Du får prøve å kose deg- og tenke på noe annet!
Azi Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Eh.. jeg hadde blitt kjempe sur om mannen min plutselig bestemte seg for å ikke gi beskjed og gå ut og feste og være borte til kvelden. Det er ikke noe snakk om at det er koselig. Men normal folkekikk og fortelle sine kjære at man blir litt sen for man er ute må da være på sin plass!
Gjest Catwoman Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Er ikke alltid man sjekker mobilen sin hele tiden når man er avgårde på noe da, dessuten er det sikkert mye lyd der han er, er ikke sikkert han har hørt at det har kommet inn en melding en gang.
Ciara Skrevet 20. juni 2006 #10 Skrevet 20. juni 2006 Når sambo er på byen forstår jeg godt at han konsentrerer seg om vennene sine i stedet for meg, vi ser hverandre hele tiden ellers. Men jeg krever melding dersom han blir fryktelig sen, blir med noen på nachspiel etc. Synes ikke om å sitte hjemme å bekymre meg.
Gjest Gjest_søta_* Skrevet 20. juni 2006 #11 Skrevet 20. juni 2006 Selvfølgelig unner jeg kjæresten min å ha det gøy ute på byen etter en hard eksamensperiode. vil bare høre et lite livstegn. jeg gjør alltid det, og vi har snakket om det flere ganger. lover han skal gjøre det, men det skjer stort sett aldri.
Ciara Skrevet 20. juni 2006 #12 Skrevet 20. juni 2006 Hvorfor ønsker du livstegn? Er du bekymret for ham?
Gjest Gjest_søta_* Skrevet 20. juni 2006 #13 Skrevet 20. juni 2006 ja, jeg er bekymret. fordi jeg vet hvordan han blir når han er full. har hatt mange ukoselige opplevelser.
Azi Skrevet 20. juni 2006 #14 Skrevet 20. juni 2006 Hvorfor ønsker du livstegn? Er du bekymret for ham? ← Hun vil kanskje vite hvordan det har gått med han. Jeg finner det kjempe merkelig at slike viktige ting i livet så skal man ikke feire det med sin kjære. Men med sine kompiser istedenfor! Jaja lurer på om jeg begynner å bli gammel. Eller er det veldig normalt å feire ting hver for seg og synes det er helt topp at våres kjære ikke kommer hjem før på natta engang og uten å ringe til å med for å si ifra at man blir sen? Greit nok hadde det vært useriøs forhold så hadde jeg heller ikke brydd meg. Men når man er samboer med noen eller gift så skal man da gi beskjed. Er glad for at mannen min ikke gjør sånt. Skulle bare mangle synes jeg da!
Gjest Gjest_søta_* Skrevet 20. juni 2006 #15 Skrevet 20. juni 2006 mener ikke at jeg er sur fordi han vil feire med kompisene i stedet for meg. det unner jeg han. det eneste jeg vil, er å få et lite livstegn som viser at han bryr seg.
Ciara Skrevet 20. juni 2006 #16 Skrevet 20. juni 2006 ja, jeg er bekymret. fordi jeg vet hvordan han blir når han er full. har hatt mange ukoselige opplevelser. ← Da skjønner jeg deg bedre. Jeg har tross alt aldri opplevd noe negativt. Synes det er temmelig urimelig av din samboer å ikke sende melding hvis du har grunn til å være bekymret. Mas på ham helt til han gir seg
Azi Skrevet 20. juni 2006 #17 Skrevet 20. juni 2006 mener ikke at jeg er sur fordi han vil feire med kompisene i stedet for meg. det unner jeg han. det eneste jeg vil, er å få et lite livstegn som viser at han bryr seg. ← Så klart du vil. Synes det er faktisk rart at han ikke tenker på den måten. Men du får si ifra til han at du vil at han skal si ifra. Det er ikke noe morsomt å sitte og lure!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #18 Skrevet 20. juni 2006 Jeg er ikke så ofte ute på by'n siden jeg har barn, men når jeg endelig er det synes jeg det er utrolig slitsomt å måtte sitte å svare på meldinger. Er ikke den som komponerer og skriver kjappest heller, så det føles som en liten plikt ja... Senere utpå kvelden glemmer jeg det rett og slett også, både å sjekke mobilen og skrive meldinger. Forøvrig synes jeg det er litt "teit" når alle sitter og trykker på mobilen sin på en fest...
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #19 Skrevet 20. juni 2006 Greit at det går an å si fra om man vet sånn ca når man kommer hjem, men jeg ville ikke mast noe på det tror jeg.
Sheba Skrevet 21. juni 2006 #20 Skrevet 21. juni 2006 Pleier kjærestene deres å gi lyd fra seg når han/hun er ute på byen å drikker? Min sambo ble ferdig med eksamen i dag og forståelig nok dro han på byen med venner. Han vet jeg liker når han gir lyd fra seg når han er ute på byen, men han "glemmer" det hver gang.Er det bare jeg som er kravstor? Vi har vært sammen i 2 1/2 år og bodd sammen i 2. ← Du er sur fordi samboern ikke har svart på meldingen din eller sendt melding på egen hånd - og du var allerede sur kl 18.27 på kvelden?? (tidspunktet for innlegget ditt). Hadde jeg vært samboern din så tror jeg jeg hadde følt meg kvalt... Ser i senere innlegg at du har opplevd diverse uheldige episoder, du skriver ikke hva, men det er selvsagt ikke bra. Men samtidig er det neppe noen garanti for at uheldige episoder ikke inntreffer selv om du klarer å presse han til å sende meldinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå