Gjest jeanette Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 hei.jeg har en kusine som bryr seg med alt hun ikke har noe med.hva skal man gjøre med slikt?
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 just like my tante anne. Tror det kalles foreldres søskens familie-syndromet. Fyttegrisen.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 hei.jeg har en kusine som bryr seg med alt hun ikke har noe med.hva skal man gjøre med slikt? ← Noen mennesker har sin "egen sannhet", det vil si at de ser det de vil se, og hører det de vil høre. Noen kan si alt de øsnker uten å få en reaksjon... I vår familie er min tante slik, og reaksjonen fra de andre er alltid: "det er jo så typisk xxx, det er ingenting å bry seg med", mens andre kan ikke si noe som helst uten å bli misforstått og utskjelt. (Det er meg i et nøtteskall... ) Hva med å si at "dette har du ikke noe med", og "dette vil jeg ikke diskutere med deg"? Da kan du i alle fall ikke misforstås, og har ikke sagt noe galt!
Gjest Madeline Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 (endret) Tråden er ryddet. Et innlegg er også flyttet til ris og ros. Hannen -mod Endret 20. juni 2006 av Hannen
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Det er vanskelig å si hva du skal gjøre med kusinen din, så lenge vi ikke vet hva som har skjedd. Å legge seg opp i ting, kan faktisk være positivt. Det viser at enn bryr seg om familien sin og vil at alle skal ha det bra. Tror du ikke bør hakke ned på henne, selv om hun bryr seg. Det kan faktisk føre til at ting blir annerledes og kanskje familie båndet blir sterkere. Men som sagt, det er vanskelig å vite for oss, når vi ikke vet hva dette dreier seg om.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 hei.jeg har en kusine som bryr seg med alt hun ikke har noe med.hva skal man gjøre med slikt? ← Gjør det noe at hun bryr seg da??? Det bør da bare være positivt.
Gjest jeanette Skrevet 26. juni 2006 #8 Skrevet 26. juni 2006 ja så lenge hun legger seg oppi ting som hun ikke har noe med
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #9 Skrevet 26. juni 2006 ja så lenge hun legger seg oppi ting som hun ikke har noe med ← Hvis det er pga dine andre innlegg, så forstår jeg henne godt.
Gjest jeanette Skrevet 30. juni 2006 #11 Skrevet 30. juni 2006 nei det er ikke pga innleggene mine.jeg fortalte henne noe ang bryllupet som jeg hadde tenkt å overraskefamilien med og det klarte hun ikke holde tett om
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #12 Skrevet 30. juni 2006 Nei det hørtes ikke bra ut. Du forteller henne om dinne planer .Og hun bryr seg om ting hun ikke har noe med!!! Ikke rart at du har problemer. Stakkas deg hun ødeleger vel snart hele bryllupet.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #14 Skrevet 30. juni 2006 Tråden er ryddet. Hannen -mod ← Hvorfor ble den ryddet. Hva var galt?
Mette Skrevet 30. juni 2006 #15 Skrevet 30. juni 2006 Tråden ble ryddet pga. spekulasjoner. Regler. Se også eget innlegg på Ris og ros.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #16 Skrevet 30. juni 2006 Tråden ble ryddet pga. spekulasjoner. Regler. Se også eget innlegg på Ris og ros. ← OK. Jeg synes det ikke så så ille ut. Men det er godt dere passer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå