Pepita Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Hva slags stylingprodukter bruker du til håret? Jeg bruker som regel ikke noe, men vet jo at jeg kan få mer ut av håret ved å ha i noe...
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 (endret) Jeg har klodens mykeste hår, og for å få det noensinne medgjørlig, bruker jeg følgende: *Kerastase Resistance Expanseur Extra-Corps (en slags spraygele som ikke gjør håret stivt, men som gjør det litt seigere)=>før føning. Deretter: Enten Sebastian evokativ Exotic Erotic (en lett gele med gullskimmer, litt for lett, men skal bruke den opp (frisøren lurte meg der), eller Nikita Creative Styler (en slags gele med litt mer hold, har også litt skimmer i seg. Denne er jeg veldig fornøyd med. Jeg har relativt kort hår med hel lengde på overhåret. Jeg har svart hår, så leter stadig etter produkter som gir hold og glans. Og så bruker jeg litt spray til slutt, akkurat nå en spray fra Wella High Hair. Endret 20. juni 2006 av Elphaba
Rosenrød Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har laaangt hår og bruker enten saltvannsspray fra KMS eller en våtspray fra Tigi Bedhead. Har også nettopp bestilt en tørrspray fra Wella High Hair, håper den er god.
Zest Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Før føning: En eller flere av disse, avhengig av hva jeg føler for: Kerastase Resistance Expanseur Extra-Corps Redken Satinwear Redken Extreme Anti Snap Et eller annet skum fra Wella Etter føning: Redken Lush Whip (Elsker! Akkurat passe klissete, mykt hold, lukter digg) Redken Quick Dry hårspray om jeg trenger noe mer.
Mint Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 For tiden bruker jeg, alt etter behov: Tigi Bedhead Superstar Lotion (ganske fornøyd, lukter godt) Saltvannspray fra H&M (heldigvis snart tom, middels fornøyd med denne) Wella High Hair Finishing Spray (Knallgod!) PPS Shine Spray (helt ok) Har langt, oppklippet blondt hår som er bløtt og flatt
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 (endret) Har langt oppklippet stripet hår med noe fall. Akkurat nå bruker jeg: - Kerastase - Oleo-Relax (Avhengig) - Tigi Bedhead - After Party (Avhengig) - Tigi Bedhead - Small Talk (Grei, men usikker på om jeg kjøper igjen) - Glansspray fra Matrix Biolage (ok) Dersom jeg skal ha frem fallen: - Wella High Hair Curl-hårskum et eller annet. (Helt ok, kombinert med Small Talk) Av og til: - Billig hårspray fra Loreal. (Liker ikke lukten) Endret 20. juni 2006 av Sprilla
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Har langt, bølgete hår som bruser seg veldig lett Varierer mellom disse for å temme brusing: Tigi Bedhead Control Freak MOP D-Curl Osis+ Xtra Flat Bruker av og til: Redken Align Redken Lush Whip Osis+ Magic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå