Gå til innhold

Gamle tråder blir som nye...

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

:ironi::ironi:

Hvordan klarer folk å dra frem tråder som er både to og tre år gamle og som knapt var aktuelle da, og svare på dem nå som om spørsmålet i hovedinnlegget var lagt inn i mårres?

F.eks den parkett tråden inne på hus og hobby nå? Jeg bare lurer, de som har spurt om det kan jo i beste fall ha rukket å bytte parkett flere ganger siden 2003. Nå trakk jeg frem denne tråden som et eksempel, men det har vært en del gamle tråder her det site.

Noen fortjener å bli dratt frem andre ikke...

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg tror det har noe med at nye brukere ikke helt er inne på hvordan forumet fungerer, at det er en slags dynamikk i at tråder "forsvinner" og nye kommer til hele tiden. Derfor kikker de kanskje litt bakover for å se om det er noe spennende uten å tenke på om det er interessant nå.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Gudene vet, men jeg har faktisk lurt på det samme! En ting er jo når gamle slagere dras frem i lyset, f.eks. "er kjøtt muskler?", men tråder der folk spør om hva de skal ha i det nye huset sitt for 3 år siden, klarer jeg ikke helt se har noen interesse.... :)

Endret av onyx
Gjest Gjest
Skrevet

Det kan hende folk er vant til å bruke andre fora. Der får man ofte kjeft eller blir moderert/tråden stengt om man starter et tema som er tatt opp tidligere. Man bruker søkefunksjonen for å se om temaet er tatt opp før, og vips kommer det opp ørtiførti gamle tråder om det meste. Ikke bare dumt, egentlig.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror det har noe med at nye brukere ikke helt er inne på hvordan forumet fungerer, at det er en slags dynamikk i at tråder "forsvinner" og nye kommer til hele tiden. Derfor kikker de kanskje litt bakover for å se om det er noe spennende uten å tenke på om det er interessant nå.

Enig med deg.

Som ny kikker man seg gjerne rundt uten helt å vite hvordan det fungerer - jeg gjorde iallefall det. Så ser man noe man kan bidra med svar på og forsøker å svare så godt man kan. Jeg kan ikke forstå hvorfor dette er noe å henge seg opp i for mer drevne brukere. Det blir svart i god tro - det bør være godt nok. Skal dere ikke legge parkett, så trenger dere ikke å lese den tråden.

Makan til klaging og stying for ingenting.

Skrevet

Stusset på det selv her en dag da en tråd jeg startet for fire år siden plutselig dukket opp.

Første reaksjon var å sporenstreks melde det inn til moderator, for det hadde neimen ikke jeg skrevet. Og noen måtte derfor brukt brukernavnet mitt. Men så la jeg merke til datoen :forvirret:

Siden temaet var hvorfor menn er på Kg, antar jeg dermed at en ny mann her gjorde et søk på "menn på kvinneguiden" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...