Gå til innhold

Spise toilettpapir

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Inspirert av baderomskapan og dasspapir.

Da jeg var liten spiste jeg alt papir, fra Donald Duck & CO til TOILETTpapir. jeg finner igjen gamle DD blader i dag og ser oppspiste hjørner!

Skada unge jeg var! :sinnatagg: Avogtil når jeg har alkoholings innabords får jeg abstinenser for å spise papir, men greier å holde meg, har vært clean og clear siden jeg var liten skal jeg si dere!

Hva med dere! Spiste dere papir eller noe annet rart?

Snø og leire og sand var og på lista forresten.

Og da jeg var 4 år stjal den 5 år eldre naboen alle mine My little Ponys og tvang meg til å tisse i sanda og spise den sanda etterpå! >:--( Jeg glemte jeg kunne bare sladre til mamma så det gjorde jeg :grine: Hadde hun ikke vært så mye eldre skulle jeg jaggu tisset på henne!

Videoannonse
Annonse
Gjest baby-E
Skrevet

Jeg spiste alt mulig når jeg var liten. Dopapir, aviser, gråstein kvister o.l :ler:

Har heldigvis ingen abstinenser i dag :)

Gjest gjest1
Skrevet

Det var ganske fint å kjenne sanda knase når du spiste middag :ler:

Skrevet

Minste jenta mi spiser også papir. Vi kaller henne for geit! :ler:

Skrevet

Jeg hadde en teskje liggende under hodeputa mi..for bak senga hadde jeg gravd hull i murveggen. Og hver kveld jeg la meg lå jeg å småspiste sanda jeg klarte å grave løs.

(helt til pappa oppdaga elendigheta. Endte opp med at jeg ble flyttet inn på naborommet, og alle veggene ble kledt med panel. Møkkamannen!!)

Skrevet

Husker ikke om jeg spiste noe rart jeg, men jeg og venninna mi tvang lillebroren min til å spise sement :sjarmor:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg hadde en teskje liggende under hodeputa mi..for bak senga hadde jeg gravd hull i murveggen. Og hver kveld jeg la meg lå jeg å småspiste sanda jeg klarte å grave løs.

(helt til pappa oppdaga elendigheta. Endte opp med at jeg ble flyttet inn på naborommet, og alle veggene ble kledt med panel. Møkkamannen!!)

:ler:

Gjest splæsj
Skrevet
Husker ikke om jeg spiste noe rart jeg, men jeg og venninna mi tvang lillebroren min til å spise sement  :sjarmor:

:hår: :overrasket:

Skrevet
Husker ikke om jeg spiste noe rart jeg, men jeg og venninna mi tvang lillebroren min til å spise sement  :sjarmor:

Oi. Var vel ikke blandet sement, da sikkert, for det er jo etsende :)

Spiste snø når jeg var liten. Også tygget jeg på papir, men jeg spiste det vel ikke. Tror jeg :forvirret:

Skrevet
Oi. Var vel ikke blandet sement, da sikkert, for det er jo etsende :)

Spiste snø når jeg var liten. Også tygget jeg på papir, men jeg spiste det vel ikke. Tror jeg :forvirret:

Hehe.. nei, det var sånn "pulver" i sekker.. Tror ikke han spiste så mye heller. Er blitt noen år siden ;)

Gjest Lovegeckos
Skrevet

Jeg spiste sememtpuss, altså når den var stivna og ferdig på veggen. Også snø da selvfølgelig...

Skrevet

jeg husker jeg og veninna mi spiste hagekalk. vi trodde det var snø. smakte ikke sånn!

Skrevet

Jeg likte godt limstift (Pelikan m/falsk "mandel"smak) og leppepomade (kirsebærsmak). Skolelim funket også, og papir, spesielt tomme dorullhylser.

Gjest Fantus
Skrevet

Jeg spiste store mengder leppepomade. Særlig rosa Labello. Den smakte jordbær, syns jeg. Og store mengde papir. Dopapir var bra, og kartong var enda bedre!

Ja, også sleika jeg på limstiften, men den tygget jeg ikke på.

Gjest Hufsa
Skrevet
Jeg likte godt limstift (Pelikan m/falsk "mandel"smak) og leppepomade (kirsebærsmak). Skolelim funket også, og papir, spesielt tomme dorullhylser.

Åja..det gjorde jeg og, elsket Pelikan med mandelsmak

Gjest gjest1
Skrevet

To ganger jeg har spist noe rart da jeg var liten, den ene gangen da jeg fant en sånn aladdin lampe med olje oppi.. Det var spennende det... hoho...

Andre gangen lot mamma meg sitte alene på oppvaskbenken, og der så jeg jo vaskepulver!!! Mmmmmmmmmmmm.... Sykehus en uke tror jeg det var... hehe...

Ellers hadde jeg ikke store vaner for å spise rare ting tror jeg.

Skrevet
Jeg spiste store mengder leppepomade. Særlig rosa Labello. Den smakte jordbær, syns jeg.

Det var jo knallgodt!

...Og så sleika jeg på konvolutter i massevis. Synes det limet smakte så godt!

Skrevet
Ja, også sleika jeg på limstiften, men den tygget jeg ikke på.

me 2, jeg syns den smakte godt..litt søt på en måte, men det var bare en spesiell type de hadde i barnehagen. prøvde andre også men de andre smakte sterkere og var ikke så gode.

Skrevet

Har aldri hatt noen hang-up på papir selv, men satt en gang ved siden av en fyr på lesesalen som må ha hatt det, eller evt. på gul tusj. Han leste avisa og markerte det han syntes var interessant (slik tolket i alle fall jeg det) med gul markeringstusj. Da han var ferdig med å lese og markere, bladde han seg frem til de gule feltene, rev dem ut og slafset dem i seg. Nam. Waco.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...