Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hei!

plutselig i natt så tikket det inn ei melding fra en fyr som jeg ikke har snakka med på mange ¨måneder. Vi har kun møttes noen ganger ute på byen og hatt sex med hverandre etterpå. Jeg tenkte at han sikkert hadde sendt feil, men jeg klarte ikke å dy mg for å svare. Han spurte bare om hvordan det gikk? så fikk jeg svar igjen gitt, og da mente han at jeg måtte si ifra hvis jeg var hjemme(bor i en annen by der jeg sstuderer, har bare møtt han når jeg har vært hjemme i hjembyen..) Jeg svarte bare tilbake at jeg syntes det var en smule rart da jeg ikke trodde han tenkte noe særlig på meg lengre, siden jeg ikke har snakka med han siden i påska liksom. Men han skjønte tydeligvis ikke logikken i dette han stakkars..

tror han må være litt mindre begavet eller noe.

Hvordan ville dere ha tolket dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var sikker kåt og tenkte på deg. Trenger ikke å være begavet for å skjønne hvorfor han tok kontakt! :P

Skrevet

Memorer dette regnestykket:

Eks-pulevenner + melding midt på natta = vil ha sex

Skrevet

Jeg vil faktisk til hans forsvar si at jeg av og til kommer til å tenke på personer som jeg sjelden har kontakt med, og da hender det at jeg sender en melding og spør hvordan det går, og at det hadde vært hyggelig å møtes igjen.. Det siste ofte mest for å vere høffelig....

Gjest gjest1
Skrevet

Jepp han. Han høres ut som min treige eks som spilte på dumhet og kropp :ler:

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet
hei!

plutselig i natt så tikket det inn ei melding fra en fyr som jeg ikke har snakka med på mange ¨måneder. Vi har kun møttes noen ganger ute på byen og hatt sex med hverandre etterpå. Jeg tenkte at han sikkert hadde sendt feil, men jeg klarte ikke å dy mg for å svare. Han spurte bare om hvordan det gikk? så fikk jeg svar igjen gitt, og da mente han at jeg måtte si ifra hvis jeg var hjemme(bor i en annen by der jeg sstuderer, har bare møtt han når jeg har vært hjemme i hjembyen..) Jeg svarte bare tilbake at jeg syntes det var en smule rart da jeg ikke trodde han tenkte noe særlig på meg lengre, siden jeg ikke har snakka med han siden i påska liksom.  Men han skjønte tydeligvis ikke logikken i dette han stakkars..

tror han må være litt mindre begavet eller noe.

Hvordan ville dere ha tolket dette?

Så at dere har hatt sex er ikke rart, men at han sender en melding etter en stund er veldig rart?

Da får jeg vel heller ha sex med jenter enn å sende meldinger til de fra nå av, bare for å unngå å bli sett på som en raring.

Skjønner meg ikke på jenter i det hele tatt jeg...

:klø:

Gjest Gjest
Skrevet

nei, det var ikke det at han sendte melding som var rart, men at han gjorde det nå...?!? nesten 3 måneder etter at vi møttes sist, og sa nesten rett ut at jeg var nødtttil å si ifra når jeg var hjemme.. hvorfor det liksom?? har jo ikke hørt fra fyren på lange tider, han har bare svart kort på de meldingene jeg har sendt ham. Jeg har jo nesten glemt hele fyren, og har hatt andre etter ham. Så plutselig ut av det blå får jeg ei sånn melding..bare `hvordan går det` liksom..

DET syns jeg var rart! :sjenert:

Skrevet

Han har tydeligvis tenkt på deg.

Ta det som et kompliment :)

Gjest Gjest
Skrevet

Han er full, kåt og desp. Det er sommerferietid, og mange kommer tilbake til hjembyen for sommern. Han håpte vel at du skulle være der, eller komme snart, siden han har pult ut alle damene i byen.

Gjest gjest1
Skrevet
Han er full, kåt og desp. Det er sommerferietid, og mange kommer tilbake til hjembyen for sommern. Han håpte vel at du skulle være der, eller komme snart, siden han har pult ut alle damene i byen.

:Nikke: Tror det er mye sannhet i dette innlegget ja

Skrevet
Bølle

Bølle? :forvirret:

Jeg må si at det hender fra tid til annen at jeg får dårlig samvittighet av å ikke ha tatt kontakt med venner på en stund, men i dette tilfellet var han nok bare kåt og savnet deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror nå heller at han ville lodde stemninga i håp om at dere kanskje kunne gjennoppta kontakten når du kom hjem på ferie.

Og at han gjerne vil ha sex med deg igjen.

Typisk gutte-greie dette her da? Ensom midt på natta, lyst på sex, og kom til å tenke på hun han hadde i påsken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...