Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Noen som vet hvor en får kjøpt rimelige kondomer? Enten Durex eller Condomi.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Og om jeg kan være så storforlangende, ikke utenlandsk netthandel, jeg har ikke rotet meg til å få VISA kort.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Det billigste er jo å droppe kondomer. Men det kan jo fort bli dyrt i lengden Trodde kondomer var en av de tingene som det lønner seg å bruke litt penger på jeg. Kvalitet og pris har jo ofte en sammenheng.....
dragonfly Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 hvis du har fast kjæreste kan jo hun begynne på p-pillen. De beste som jeg syns (ikje så mangen bivirkninger) koster 106 kr for 3 måner. Hvis hun begynner på de med en gang er det usikkert den første uken så da trenger du kondomer for en uke, mens vis hun begynner første mens dag kan hun ha mensen i over en måne Ellers kan du få kjøpt kondomer løst for 7 -8 kr på kondomeriet ellers koster det vel 50- 60.- for en pakke
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Ja, og condomi (som er favoritten) er et godt merke, så jeg hadde gjerne likt om jeg fant de litt billigere enn 60-70 kr pakken
Gjest Elfrida Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 stikk på homseklubb, og fyll lommene med gratis kondomer.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 hvis du har fast kjæreste kan jo hun begynne på p-pillen. De beste som jeg syns (ikje så mangen bivirkninger) koster 106 kr for 3 måner. Hvis hun begynner på de med en gang er det usikkert den første uken så da trenger du kondomer for en uke, mens vis hun begynner første mens dag kan hun ha mensen i over en måne Ellers kan du få kjøpt kondomer løst for 7 -8 kr på kondomeriet ellers koster det vel 50- 60.- for en pakke ← Misforståelse ute og går her, jeg er kvinnen i forholdet, og NEKTER å stappe i meg hormoner, så da blir det kondomer, og ovusoft (totalavhold i de mest risikable dagene). Jeg får se videre, kunne vært greit om det var noen som solgte det billigere enn kondomeriet, men er det ikke det så får vi fortsette sponsingen av de
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 stikk på homseklubb, og fyll lommene med gratis kondomer. ← Vet det, men det er et annet merke enn favoritten til samboeren
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Ja, og condomi (som er favoritten) er et godt merke, så jeg hadde gjerne likt om jeg fant de litt billigere enn 60-70 kr pakken ← Nå må du gi deg Ingenting er gratis her i livet. Et godt knull skal koste flesk!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #11 Skrevet 20. juni 2006 Nå må du gi deg Ingenting er gratis her i livet. Et godt knull skal koste flesk! ← Kan jo håpe på at det kan gå ned til kjøttdeigpris, men fortsatt indrefilet kvalitet
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #12 Skrevet 20. juni 2006 De deler jo ut på helsestasjonene å.. ← Kvalifiserer neppe til den nå lengre (er i 20 åra ) Og samboeren var ikke særlig begeistrert for de når vi hadde de (fikk av en venninde som ble singel).
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #13 Skrevet 20. juni 2006 Kan jo håpe på at det kan gå ned til kjøttdeigpris, men fortsatt indrefilet kvalitet ← Ja, du sier noe der. Bor du nær svenskegrensen?
Gjest d'Arc Skrevet 20. juni 2006 #14 Skrevet 20. juni 2006 De kan du få kjøpt i diverse morobutikker (ikke Brio, Lekeplaneten o.l) Jeg har hvertfall kjøpt Condomi i et par slike butikker.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #15 Skrevet 20. juni 2006 Ja, du sier noe der. Bor du nær svenskegrensen? ← Nei, og jeg tror ikke vi k****er SÅ mye at en tur til 5-600 kr vil forsvare en harrytur etter kondomer De kan du få kjøpt i diverse morobutikker (ikke Brio, Lekeplaneten o.l) Jeg har hvertfall kjøpt Condomi i et par slike butikker. ← Et lite øyeblikk synes jeg det stod “for eksempel” og ikke “ikke”, snakker om å få store øyne :-D Men jeg fant jeg fant! Ser det er noen på qxl som selger, så nå må jeg bare få lagt inn et bud! Sparer rundt 75 % på å handle der i stedet for på kondomeriet, så her er det bare å slå til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå