Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 I utgangspunktet elsket jeg Hallelujah-sangen. Nå har hver enester mannlige artist snart laget sin egen cover, og jeg synes det er så dumt. Gitargutta, Jørn Hoel, u name it. ARGH!!!
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Ja den er pen! Det verste var i fjor eller forfjor med disse tre apekattene som sitter med cowboyhatt på karusellen og smiler og ler mens han i midten av dem synger så fjollete. Trodde ikke det var en tjohei-sang, jeg...
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Trodde ikke det var en tjohei-sang, jeg... ← Empiri viser at man kan lage tjoheisanger av det meste. Selv har jeg under utgivelse endel festlige salmer i ny drakt, der det største singelhitpotensialet nok ligger i "Vår Gud han er så fast en borg" på melodien til "Old MacDonald had a farm"
Elanor Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Ja, det er nok nå! På en annen side ønsker jeg alt som kan distrahere folk bort fra Jeff Buckley velkommen. Bare tanken på den versjonen gjør meg . Nå skal jeg sette på litt Cohen for å ro meg ned.
Gjest Frk Åberg Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Kunne ikke vært mer enig. En kjempefin sang som jeg nå har begynt å hoppe over når jeg spiller Jeff Buckley. Trist er det. Syns forøvrig Buckleys versjon er bedre enn Cohens (jeg har ikke noe imot Cohen generelt, liker ham jeg).
Twigi Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Empiri viser at man kan lage tjoheisanger av det meste. Selv har jeg under utgivelse endel festlige salmer i ny drakt, der det største singelhitpotensialet nok ligger i "Vår Gud han er så fast en borg" på melodien til "Old MacDonald had a farm" ← *har vemmelige lyder inne i hodet* "Vår gud han er så fast en borg, oah, oah oh."
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 *har vemmelige lyder inne i hodet* "Vår gud han er så fast en borg, oah, oah oh." ← Vi har en Gud her, Vi har en Gud der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå