Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Skal gifte meg i Halden, men er ikke derfra selv. Lurer derfor på om noen her inne har erfaringer fra "Spa & Velvære" på Brødløs? Tenker på negler samt voksing legg og brasil. Finner ingen hjemmeside.. Noen andre anbefalinger på hudpleiesalonger i det området?
Zafran Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Hei og gratulerer! Du kan trygt velge Spa og Vevære. Jeg har vært innom de andre alternativene, men vender tilbake til Anita på Spa og Velvære sånn ca. 1 gang i måneden. Det er hun som utfører alle behandlinger- meget behagelig menneske. Siden det er bare hun, renner det ikke inn med andre kunder i tide og utide. Avslappet og behagelig atmosfære(ikke hastverksopplegg og lite pretensiøst), samt gode produkter. Hun har jo en egen brude-dag-pakke-greie? Hva du enn gjør, pass på å få deg ansiktsmassasje. Jeg har nå vært hos over 15 hudterapeuter- hun ruler på det.. Uansett valg- lykke til med brullupet, og velkommen til Halden Klem
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Vil anbefale 7små rom. http://www.7smaarom.no/ Har vært der et par ganger og er veldig fornøyd!
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Takk for svar! Syv små rom har jeg hatt kontakt med, men de støper ikke negler, så da blir ikke det aktuelt. Men Spa og Velvære høres jo flott ut, da blir det det! Ringer dit i morgen
Gjest sasa Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 heei! gratulerer! kan anbefale anita på spa & velvære på det sterkeste! støpte selv negler til bryllupet der, og de ble kjeeempe fine.. like før bryllupet hadde jeg en dag der oppe hvor jeg ble stellet med, vokset, masker, massasje, innpakninger å greier!! kjempe deilig!! og hun anita er sååå hyggelig! går dit et par ganger i mnd, og har aldri vært annet en stoor fornøyd! håper du får en fin dag! fint å gifte seg i halden vet jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå