Gjest Pusst Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Vi ble sammen da vi begge var 19 år gamle. Vi var sammen i 8 år, hvorav 6 som samboere. De par siste årene haltet forholdet ganske mye. Vi kranglet masse, og sexen var heller ikke noe særlig, kanskje fordi mye av spenningen var borte og vi behandlet hverandre mer som bestevenner. Vi ble enige om å gjøre det slutt, og selv om det var vondt for begge, var det helt riktig av oss. I årene etter bruddet har vi vært veldig gode venner, men har begge hatt andre forhold hver for oss. Nå er vi begge single, 34 år gamle og nok klare for å slå oss til ro begge to. I det siste har vi funnet tonen igjen, og oppfører oss for tiden veldig mye som kjærester. Kranglingen har vi ikke sett noe til, og sexen er mye bedre. Vi har snakket om at det kanskje bør bli oss likevel. Så da lurer jeg jo på... Lurer vi oss selv? Begynner vi begge å bli redde for å ikke finne den rette ettersom vi ikke akkurat er tjue lengre noen av oss, og dermed tar vi til takke med nest beste? For selv om det føles veldig bra og riktig nå, så minnes vi jo begge med gru slutten på forholdet forrige gang, med krangling dagen lang og annet grums. Vil dette uansett komme tilbake, eller er det sjans for at vi begge har blitt "voksne" og klare nå? Vil veldig gjerne høre andres innspill og erfaringer!
Gjest Neffi Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Det der vet du jo selv Hva var problemet den gang? Har du "vokst" siden du var 25? Virkelig modnet? Kan du se hvorfor hun kritiserte deg - og hva som ikke gjorde deg til den kjæresten hun ønsket? Jeg håper for alt i verden at du vet hvor du har deg selv etter at du liksom skal ha blitt voksen i en alder av 35. Selv om DET i seg selv ikke er en garanti. Har du noe å gi henne? Eller savner du bare noen som kan gi deg følelsen av trygghet? Det er en grunn til at de fleste flytter hjem igjen etter fylte 25-30, uannsett hva de har opplevd på gamleplassen. HVa er nytt med deg?
Gjest Hilde K S Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Klart man kan finne tilbake til hverandre! Tenk bare nøye gjennom hva akkurat dere ønsker.
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Klart man kan finne tilbake til hverandre! Tenk bare nøye gjennom hva akkurat dere ønsker. ← Tror jeg er enig med Hilde, jeg. Og Neffi: Hvor har du det fra at trådstarter er mann? Jeg ser ingenting som sier noe som helst om kjønn og hvem som er hvem her.
Gjest Neffi Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Tror jeg er enig med Hilde, jeg. Og Neffi: Hvor har du det fra at trådstarter er mann? Jeg ser ingenting som sier noe som helst om kjønn og hvem som er hvem her. ← vet ikke... Bare "leste" det jeg. Veldig mulig at jeg tar feil altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå