Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Jeg kjøpte et reisesett med hudpleieprodukter i vichy serien på apoteket for noen uker siden som jeg tenkte jeg kunne ta med meg på ferie. Men det er noen produkter der som jeg aldri har prøvd før og nå lurer jeg på om dere kan hjelpe meg litt.. Det er rensemelken og toneren jeg igrunnen lurer på. Skal man bruke melken før toneren og skal man skylle av produktene etter man har brukt dem? Hadde vært kjempefint om noen kunne hjulpet meg litt.
Gjest Gjest_karoline_* Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 oi jeg glemte vist å sette overskrift.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Jeg tar først på rensemelk, og så tar jeg en våt vaskeklut og tørker det av. Deretter tar jeg toner på en bomullsdott og stryker over ansiktet. Etterpå tar jeg på fuktighetskrem.
Gjest Gjest_karoline_* Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 å takk! var så usikker spesielt med tanke på toneren. Nå skal jeg gå og teste litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå