Gjest Carla Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Jeg er en skilt dame på 47 år som har en elsker på 17. Vet dere vil fordømme meg. Slikt gjør man jo ikke og man må jo være pervers for å for å nyte sex med en uerfaren guttunge. Nå er det nå en gang slik at jeg har fantastisk sex med denne gutten. Det han mangler i erfaring tar han igjen med ungdommelig pågangsmot og nysjerrighet. Ikke skader det at han er utrolig vakker heller. Forholdet vi har er utelukkende sex og vennskap. Vi er begge helt på det rene med at det aldri kan bli noe mer mellom oss og at idet øyeblikk en av oss ikke har glede av våre intime stunder eller ønsker noe annet, så forplikter vi å gi beskjed. Hva er det da som gjør at mine venninner fordømmer det jeg gjør? Ingen reagerer på at modne menn tenner seksuellt på yngre jenter. Er det vi kvinner som er “skrudd sammen” på en annen måte enn menn, siden de fleste av oss tilsynelatende ikke tenner på det som er ungt og vakkert. Når jeg diskuterer med veninnene mine får jeg inntrykk av at jeg er den eneste kvinnen de har hørt om som er istand til å tenne seksuellt på en ung gutt. Selv vil jeg hardnakket påsta at jeg ikke gjør noe galt, så lenge vi begge har glede av det og han vet at jeg på hvilket som helst tidspunkt er klar til å gi slipp på han. Jeg forbeholder meg til og med retten til å finne en ny ung elsker når den nåværende forlater meg.
Champagnepiken Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Dersom du er sikker på at verken han eller du vil bli såret etter dette, og at premissene er klarlagt, så kan du vel bare nyte det?! You go!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Ingen reagerer på at modne menn tenner seksuellt på yngre jenter. ← Nå skal det vel sies at uttrykket "gammel gris" ofte benyttes om slike menn du refererer til, men når det er sagt; du gjør selvsagt ingenting galt. Dere er tydeligvis helt åpne på at det er kun for gledens skyld, og så lenge begge er enige om det er det bare å kjøre på. Hva andre måtte mene spiller ingen rolle. Selvsagt kan man argumentere med at en 17-åring er for ung til å vite hva han egentlig vil, men ingen kan fortelle meg at en 17-åring tar skade av "sex-opplæring" av en erfaren kvinne når det skjer under så tydelige og klare premisser. Jeg tror faktisk hans fremtidige partnere kan ha stor glede av det i årene som kommer. Uten tvil en bedre måte å starte sexlivet på enn å gjøre det i fylla og så vidt huske en pøkk av det.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Du gjør jo ikke noe galt i den forstand, men det kan jo hende moren hans er av en annen oppfatning... Min mor er like gammel som deg, og hvis jeg tok hun på fersken med en 17 år gammel gutt i sengen hadde jeg ikke snakket med henne mer tror jeg
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Det er drøyt med 17-47 uansett hvem som er hva. Men så lenge det er klare grenser, og det ikke blir graviditet av det, vel, hvorfor ikke? (allikevel, jeg tror jeg hadde reagert om jeg fikk vite at samboeren min hadde hatt et slikt forhold i barn/ungdommen, jeg vet ikke hvorfor, men det hadde vært ubehagelig)
Titti72 Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Hadde du vært mann på 47 og knullet med min datter på 17 så hadde jeg kommet med den sløveste kjøkkenkniven jeg har og besøkt deg!!!
Mossa Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Hadde du vært mann på 47 og knullet med min datter på 17 så hadde jeg kommet med den sløveste kjøkkenkniven jeg har og besøkt deg!!! ← Er redd jeg er enig med deg her!!
Titti72 Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Er redd jeg er enig med deg her!! ← Ikke sant. Jeg knurrer nesten her jeg sitter. Men dette er nok også et forumtroll. Tviler på at folk står fram med så åpenlyse pedotanker.
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Det er alt for stor aldersforskjell uansett om det er en jente eller en gutt som er 17 år. Som mor hadde jeg nok kanskje følt for å gjøre det samme som Titti72!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #11 Skrevet 20. juni 2006 Min mor er like gammel som deg, og hvis jeg tok hun på fersken med en 17 år gammel gutt i sengen hadde jeg ikke snakket med henne mer tror jeg ← Barmhjertig datter Utakk er verdens lønn.
Azi Skrevet 20. juni 2006 #12 Skrevet 20. juni 2006 Hadde du vært mann på 47 og knullet med min datter på 17 så hadde jeg kommet med den sløveste kjøkkenkniven jeg har og besøkt deg!!! ← Så sant så. Skjønner ikke hvorfor det skal være greit bare for hun er dame. Det er perverst!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #13 Skrevet 20. juni 2006 Nei og nei, dette er slettes ikke rett i det hele tatt. 30 års aldersforskjell? Snakk om barnerov, en 17 år gammel gutt er ennå ett barn!!!!Hadde han vært 10 år eldre så hadde det ikke vært så ille. Mitt råd til deg: kutt ut med en gang, og finn deg en elsker som er noen år eldre.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #14 Skrevet 20. juni 2006 Så lenge dere begge er enige om premissene, så ser jeg virkelig ikke problemet. At du tenner på unge menn er vel neppe særlig uvanlig, selv om de fleste neppe vil innrømme det. At jeg ikke gjør det selv betyr ikke at du er pervers eller pedofil for min del.
Karro Skrevet 20. juni 2006 #15 Skrevet 20. juni 2006 Forkastelig - rett og slett ekkelt!!! Dessuten tror jeg ikke på at et ord av det du skriver er sant, du er nok bare en av dem som er ute etter å provosere! Hvorfor skulle en svært pen 17-åring ha noe interesse av en 47 år gammel "kjerring"? Kjenner ei jente på 20 som er sammen med en på 49, og tror ikke jeg vet om èn eneste person som synes det er noe annet enn unaturlig og ekkelt....
Titti72 Skrevet 20. juni 2006 #16 Skrevet 20. juni 2006 Dessuten tror jeg ikke på at et ord av det du skriver er sant, du er nok bare en av dem som er ute etter å provosere! Hvorfor skulle en svært pen 17-åring ha noe interesse av en 47 år gammel "kjerring"? ← Det tenkte jeg også på. Går det gutter rundt og forkaster de flotte faste smallvakre skolevennindene sine og løper avgårde til en gråhåret, slapp, skrukkete, kvapsete og sliten 50 åring. Mulig en blind gutt, men en med synet i behold? Og dere andre KGere nærme 50 og oppover: Det er ikke dere jeg skrev om. Dere er så flotte så!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #17 Skrevet 20. juni 2006 En 17 åring er riktignok lovlig, men de er da for svarte barn enda! Og de som har sex med barn ER pedofile.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå