Trampe Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Ja. Altså - uerfaren med sminke som jeg er, har jeg glemt rekkefølgen på alt stæsjet jeg nå har kjøpt til bryllupet. Kanskje dere her inne kan hjelpe meg litt? foundation - concealer - rouge - pudder Er det der rett rekkefølge? Bruker jo ikke sånt til vanlig...
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Jeg ville tatt pudder før rouge, for å få et best mulig underlag. Dette hvis du bruker pudderrouge; kremrouge legges rett på foundation.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Jeg tar pudder før rouge Også veksler jeg litt på om jeg tar concealer før eller etter foundation
Trampe Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2006 Kjappe svar! Takk Pudderrouge, ja, ikke kremrouge. Tror jeg :klø: Joda, den er i pudderform, ikke i kremform. Føler meg helt grønn her jeg sitter!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Føler meg helt grønn her jeg sitter! ← Hvis du er helt grønn har du nok tatt på sminken i feil rekkefølge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå