Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Hoh. Siden jeg allerede har øyet mitt som avatar trenger jeg ikke forklare øyeformen min jo. Jeg sliter som en helt med å få lagt øyenskygge. For øyeformen min tillater det ikke uten at det ser stygt ut Hvordan ville dere sminket det der øyet? Og hvilke farger passer jeg? Er ikke så lys i huden som på bildet men er ikke kjempebrun heller.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Jeg tror du blir kjempefin med øyenskygger i fargene brunt, bronse, gull og kanskje mosegrønn. Jeg ville tatt en lys nyanse fra pupillen og innover mot nesen, og så lagt en mørkere nyanse ytterst, og tonet den ut i en slags "katteaktig" spiss. Se for deg en tenkt linje som går fra ytterkanten av øyet og opp mot den ytterste enden av øyenbrynet. I denne svenske bloggen ser du bilder av bl.a øyenskygge-legging og "katteaktige spisser", siden dette her kanskje var dårlig forklart: http://finnveden.nu/ytligheter/?p=669#comments
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Ah! Slik lagde jeg før, bare i sort fordi jeg var mørk rebell Jeg får prøve meg fram. Takk for svar!
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Grått og/eller svart passer sikkert kjempebra til deg når du skal sminke deg til du skal på fest! Synes det er så kult med sotede øyne. Da kan du jo i tillegg bruke sminke fra den tiden du var mørk rebell (praktisk OG økonomisk)
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Grått og/eller svart passer sikkert kjempebra til deg når du skal sminke deg til du skal på fest! Synes det er så kult med sotede øyne. Da kan du jo i tillegg bruke sminke fra den tiden du var mørk rebell (praktisk OG økonomisk) ← Det spørs jo nesten hvor lenge siden dette er da, ikke bra å bruke for gammel sminke! Bakterier og skit som ikke er bra for øyet...
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 4 år Tror ikke det funker! Men jeg har lyst å lære meg å legge sotet øyenskygge, bare at jeg ser ut som en satanist da Det var ikke planen!
tuji Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 Man må ikke bruke svart eller grå øyenskygge for å få sotete look. Det er like fint med f. eks. brun eller plommefarget. Pass på å bruke en lys lebestift til, eller bare gloss.
Nemmera Skrevet 21. juni 2006 #10 Skrevet 21. juni 2006 Hva med å gå på bodyshop? Der kan man bli sminket og få sminketips:) Jeg er like lost selv jeg, men kom over l'oreals sommerteam på et kjøpesenter, så jeg satte meg i stolen og fikk hjelp Fant da ut at jeg faktisk ikke var så lost som jeg trodde
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #11 Skrevet 21. juni 2006 Øhm. Pepper = lepper. De er så små og du ser nesten ikke den overleppa mi Jeg skal sjekke ut bodyshop om jeg tør. Nå har jeg ikke lyst til å bli sånn sminkedokke med krem og pudder i fjeset, er fornøyd med huden min. Men det blir så kjedelig med bare mascara og eyeliner hver dag!
Gjest Yzma Skrevet 21. juni 2006 #12 Skrevet 21. juni 2006 Da kan du si at du bare vil sminke øynene:)
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #13 Skrevet 21. juni 2006 Jeg anbefaler Make up store. De minner kanskje litt om en billigere kopi av MAC, men de har skikkelig freaky farger!
Nemmera Skrevet 21. juni 2006 #14 Skrevet 21. juni 2006 Øhm. Pepper = lepper. De er så små og du ser nesten ikke den overleppa mi Jeg skal sjekke ut bodyshop om jeg tør. Nå har jeg ikke lyst til å bli sånn sminkedokke med krem og pudder i fjeset, er fornøyd med huden min. Men det blir så kjedelig med bare mascara og eyeliner hver dag! ← Da sier du bare hva du vil ha tips og hjelp til da vettu;) Jeg ble sminket uten foundation når jeg gjorde det
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2006 #15 Skrevet 30. juni 2006 Jeg fikk endelig dratt avgåre på et parfymeri og lærte hva globallinjen er, samt at jeg passer grønt! Tjohei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå