Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 Hvor mye koster et sånt babyhåndkle ca? Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. juni 2006 #2 Del Skrevet 20. juni 2006 På H&M kostet det ikke mer enn en hundrelapp, tror jeg. Sikkert ikke så mye mer på KID eller Princess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flugelhorn Skrevet 20. juni 2006 #3 Del Skrevet 20. juni 2006 Kommer alt ann på hvilket håndkle du mener... Kan få til 20-30kr på sparkjøp o.l, på spesialbutikker kan du få til flere hundre kroner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Del Skrevet 20. juni 2006 jeg mener sånn håndlke med hette, eller sånn håndlkesett med hette og hanske. hvor mye koster det? må man bruke babyhåndlke, eller kan man bare bruke vanlig håndlke? sånne 50x50 håndlke f.eks. ? takk sor svarene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_flugelhorn_* Skrevet 20. juni 2006 #5 Del Skrevet 20. juni 2006 Fikk reklame fra KID i posten idag..... Der hadde de slike med hette i hjørnet på tilbud til 49kr - rosa eller blå. Skal kjøpe meg et par sånne selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 20. juni 2006 #6 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg for min del har aldri skjønt poenget med disse håndkleene. Har fått noen slike i gave, men har aldri brukt dem til babyer. Synes de rett og slett er upraktiske. Mye bedre med et stort vanlig håndkle. Liker også litt brukte håndklær i stedet for nye siden jeg synes nye tørker dårlig(de bare flytter vannet rundt på kroppen på en måte) til de er blitt brukt en stund og har fått noen omganger i vaskemaskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #7 Del Skrevet 20. juni 2006 tusen takk for svar! sitter og ser på bladet nå, fikk den i postkassa idag tror jeg. reklamer. takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 20. juni 2006 #8 Del Skrevet 20. juni 2006 må man bruke babyhåndlke, eller kan man bare bruke vanlig håndlke? sånne 50x50 håndlke f.eks. ? ← Klart du kan bruke et vanlig håndkle. Babyen blir nok tørr selv om den ikke har hette på hodet mens du tørker den. Ikke det at jeg har prøvd verken det ene eller det andre, men håndkle-med-hette virker som et noe oppkonstruert behov... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. juni 2006 #9 Del Skrevet 20. juni 2006 Klart det funker utmerket med vanlig badehåndkle Fordelen med babyhåndklærne er at det er hette på og at de er litt tynnere og mykere enn vanlig badehåndkle. Grunnen til at hetten er bra, er at babyen skal dekkes til på hodet når det tas opp av vannet, da det er der den får det største og umiddelbare varmetapet. Vi pleier å "henge" håndklet med hetten på hodet og pakke den inn, og så legge på stellebordet og tørke med et annet håndkle, gjerne. På babysvømming er dette også kjempebra, så slipper du å tukle med et vanlig håndkle som skal dekke hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 20. juni 2006 #10 Del Skrevet 20. juni 2006 På Kid fins det mange fine med hette, og de koster vel fra 60-70 til ca 130,- tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. juni 2006 #11 Del Skrevet 20. juni 2006 Åh, sånne vil jeg også ha Men når det gjelder vanlige håndkler uten hette også - så leste jeg nylig at det er bedre for babyen med babyhåndkler som er mykere enn vanlige håndkler. Hvordan ser jeg forskjellen på det da? Selges myke babyhåndkler i avdelinger for babyklær f.eks.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 20. juni 2006 #12 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Vi hadde babyhåndklede til jenta vår då vi var på babysvømming. Veldig ok der, for håndklede "hang" på ho, og ikkje vart stort og klumsete då vi bar ho. Men på babysvømming kan dei frå kid som man drar over hodet vere vel så gode. Til bading heime likar eg store håndklede (vanlige), slik at eg rekk over alle plassa, uten å måtte flytte så masse på babyen. Dei frå ikea er gode, for dei tar godt tl seg vatnet og er mjuke. Babyhåndklede synast eg blir små. For å få hånklede mjuke, hiv eg dei berre inn i tørketrommelen, fungerar kjempe fnt. Endret 20. juni 2006 av Emma3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 21. juni 2006 #13 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Her er en link til det de har på kid: http://www.kid.no/Kid/Product/AcProduct.as...d=3&AccId=10512 Hvis linken ikke fungerer så gå på kid.no, velg barn og håndklær og kluter Endret 21. juni 2006 av Seterjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 21. juni 2006 #14 Del Skrevet 21. juni 2006 Det är också ganska enkelt att sy på en hätta själv på en vanlig handduk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå