Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage
Skrevet

det var noe å hvile øya på under en fantastisk konsert søndag...

Noen som har et navn på lekkersaken? :digge:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å google? eller å gå via norwegian woods nettsider for å finne mews nettsider.?

Gjest gjest1
Skrevet
hva med å google? eller å gå via norwegian woods nettsider for å finne mews nettsider.?

Sorry da :forvirret:

Men han var kjekk ja :)

Gjest prestekrage
Skrevet

Her er han:

sikle sikle

Er på den litt late siden i dag så gadd ikke lete side opp og ned når det er så mange kloke koner her inne!!! Har sålangt funnet ut at han enten heter Jonas, Silas eller Bo!!

Gjest prestekrage
Skrevet

Johan spiller bass og har slutta... Synes ingen av de tre på bildet fra fuerza lignet....

Gjest prestekrage
Skrevet (endret)

Kom meg ut av latskapsmodus og fant ut at han heter Bo Madsen....

Det bilde av de tre, der tror jeg han må ha hatt en stand inn... Lignet jo ikke i det heletatt...

Endret av prestekrage
Gjest Summertime
Skrevet

Åjada, han la jeg GODT merke til på søndag du!! Snakk om å ta oppmerksomheten fra de andre a;)

Skrevet

Han var jo veldig kjekk da. Og han må ha hatt en skikkelig makeover siden bildet av de tre sammen ble tatt, ser jo ikke at det er samme fyren engang.

Gjest prestekrage
Skrevet

Sett litt på andre bilder med han, da med langt hår men var ikke vanskelig å kjenne han igjen! Nok engang; sikkert en vikar fra manpower!

Til deg som var der; synes det var en annen som også tok (i allefall min) oppmerksomhet. Sådu bassister- han var på en helt annen planet (dop-planeten)!!! Så jo ut som han trodde han spillte sammen med Pete Doherty (babyshambles)!!!

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ja på det første bildet her så måtte jeg flire, for han minnet meg om Mr Bean der :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...