Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Hvor ofte gjør dere det? Jeg synes mine blir lysere så gradvis at jeg ikke ser når de er for lyse. Bruker Depend.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg får også sånne aha-opplevelser når de plutselig er velidg lyse :ler:

Jeg bruker kolokrem. Synes Depend ga så sterk farge de første dagene, så jeg så litt halvgal ut

Gjest gjest1
Skrevet

Hvilken farge brukte du? Satt med depend brunsort i 15 min nå men jeg ser jo nesten like lys ut :frustrert:

Gjest gjest1
Skrevet
Hvilken farge brukte du? Satt med depend brunsort i 15 min nå men jeg ser jo nesten like lys ut :frustrert:

:overrasket: Jøss... Jeg er blond da, og vil ikke ha de så onnmari mørke... men jeg brukte brunsort jeg også, og allerede etter et par minutter var de for mørke

Gjest gjest1
Skrevet

Kanskje mine tar til seg farge treigt! jeg kan avatarere mitt bryn så jeg kan få bekreftet om de er for mørke eller ikke hoho kulan :D

Gjest gjest1
Skrevet
Kanskje mine tar til seg farge treigt! jeg kan avatarere mitt bryn så jeg kan få bekreftet om de er for mørke eller ikke hoho kulan :D

Gjør det :)

Hvor mørke skal du ha de a? Svarte?

Gjest gjest1
Skrevet

Nei samme farge som håret mitt og det er jo mørkeblondt hmmm...

Gjest gjest1
Skrevet

Tada! Hårfarge og brynfarge. Lyse som fyttegrisen og det står jo 5-15 min og jeg satt med de mer enn minimum! Dette kaller jeg svin del!

Gjest gjest1
Skrevet

Hjelp fort jeg tør ikke ha morratryneøyet her så lenge :D

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har tatt bilde av meg selv og mine farger, men jeg sliter med å få de sendt til maskinen :frustrert:

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg farger de omtrent hver andre til tredje uke. Foretrekker også kolokrem fremfor Depend på øyenbrynene, ettersom jeg synes den ikke fester seg like godt til huden. Bruker fargen aske et eller annet til brynene, mens jeg bruker sort til vippene. Brynene mine sluker farge, og fargeprosessen er over etter fem minutter. Høres derfor litt underlig ut at du må sitte så lenge?

Testet for øvrig den nye Depend som bare skulle sitte et par minutter nylig. Kjøpte den med tanke på vippene, og til det formålet funket de greit. Men uheldigvis lot jeg meg rive med og testet den på brynene også. Snakk om å se gal ut! Tok flere dager før fargen på huden gikk av! (Dette gjaldt for øvrig også på huden rundt øynene). Anbefales derfor overhodet ikke til brynene.

Gjest gjest1
Skrevet

Aiai! :O

Det var for mye farge da altså? Men utifra avataren min ser det vel ikke ut som de er blitt for mørke til håret, heller motsatt?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har jo byttet abonnement og har ikke WAP og MMS-oppsett til det nye abonnementet :rodme: holder på å fikse det nå da

Gjest Gjesta
Skrevet

Synes øyenbrynene dine ser fine ut, jeg. :)

Gjest gjest1
Skrevet
Synes øyenbrynene dine ser fine ut, jeg. :)

Har hun lagt ut bilde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...