Gå til innhold

Sjokoladefarget øyenskygge.

Anbefalte innlegg

Gjest Flåklypa Grand Prix Wins!
Skrevet

Hei. Jeg er helt grønn når det gjelder øyenskygge, og har begynt å interessere meg for det først nå. :)

Lurer på om jeg passer til brun øyenskygge. :-D Jeg har brunt hår, grå-blå øyne med gult inni. Jeg er vinter-sommer. Jeg er ganske lys for tiden, men har bra med farge likevel, jeg har kald hudtone.

Ideer til hva jeg passer til? Jeg liker farger som svart, grått og brunt når det gjelder øyenskygge. Jeg er redd jeg ikke passer til de? Hva passer jeg til av farger?

Tusen takk for hjelp :)

Gjest Gjest
Skrevet

max factor har en fin brun øyenskygge.. husker ikke navnet nå

Gjest Narnia
Skrevet

De fleste med blå øyne passer med bronsefarget øyenskygge, pga den fremhever øynene veldig uten å se for voldsom ut. Jeg har fått høre at det passer meg veldig godt, jeg har ganske lys hud og mellomblondt hår. :) Du kler sikkert sånne typiske jordfarger. Er egentlig bare å prøve seg frem!

Make-up store har alle mulige farger, dessuten er damene der ofte hjelpsomme med å finne noe som ser bra ut. Samme gjelder for The Body Shop!

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Du kan helt sikkert ha brunt. Du må nesten bare teste litt forskjellige brunnyanser i forhold til å finne den riktige! Oppsøk et sted med godt utvalg og test i vei

Endret av Sprilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...