Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vel en 6-8 stykker, Britney Spears, Dior Cherie, Beyond Paradise, hypnotic poison og ja husker ikke flere..... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt over 20, men jeg bruker bare 3-4 av dem.

Gjest baby-E
Skrevet

Nettopp hatt en opprydning i skapet. Kastet mange.

Nå har jeg bare igjen en 6-7 stk, som jeg bytter på å bruke.

Gjest Gjest
Skrevet

6-7 kanskje, bruker som regel bare en av dem. Og ingen har jeg kjøpt selv. Sukk.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Har bare tre, jeg. Men da bruker jeg faktisk alle sammen ;)

Gjest Gjest
Skrevet

20-30 stykker??? kjøper du en flaske hver måned du da? det har ikke jeg råd til, kanskje jeg skal ta meg råd... husk folkens parfyme har ikke evig levetid, lukten forandrer seg om den blir for gammel.....

Gjest gjest1
Skrevet

Samme her, jeg har kun 3 flasker men bruker mest bare 2 av dem. Hadde en opprydning da jeg flyttet for ett par år siden og kastet alt jeg ikke brukte. Ser ikke poenget med skapet fullt av gamle parfymer som jeg ikke liker.

Skrevet
20-30 stykker??? kjøper du en flaske hver måned du da? det har ikke jeg råd til, kanskje jeg skal ta meg råd... husk folkens parfyme har ikke evig levetid, lukten forandrer seg om den blir for gammel.....

Jeg tar gjerne vare på parfymene for flaskens skyld eller pga minnene om den som gav meg dem e.l. Det er dessuten ikke alltid jeg rekker å bruke opp en parfyme før jeg går lei av dem, det tok noen år med testing før jeg fant de parfymene jeg nå holder meg til.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har tre stykker og bruker alle. (Cheap'n'Chic, Summer av Kenzo og Very Irresistible av Givenchy.)

Har lyst på Summer av CK.

Har hatt flere, men jeg gir bort til venninner når det er noen jeg ikke bruker.

(PS: Ikke kast! Gi til loppis eller Fretex!)

Gjest Gjest_Barbarella_*
Skrevet

Har 30-40. Oppbevarer dem kjølig og ingen av dem lukter gammelt. Bruker de fleste alt etter hvilket humør jeg er i.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har bare en som jeg vet hvor er.

Gjest Gjest
Skrevet

Har og bruker bare en. Dolce & Gabbana Light Blue. Hadde mange småflasker før, og forbannet meg på at når jeg hadde brukt dem opp, skulle jeg kjøpe èn flaske og ikke kjøpe ny før den var oppbrukt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ingen..tåler det ikke. ikke å håret eller på klær engang. Det verste jeg vet er folk som har på aaaaltfor mye, og etterlater seg en sky... :ler:

Skrevet

Jeg har 3, Laura fra Laura Biogotti, Chanel No 5 og Dior Addict. Akkurat nå bruker jeg bare Laura, de to andre blir for tunge.

Skrevet

Har to, og bruker dem begge; Jean Paul Gaultier og Dalimania (Salvador Dalí).

Skrevet

Har rundt 20, jeg. Bruker 5 av dem..resten er jeg drittlei av, men har liksom ikke lyst å kaste dem heller!!

Gjest Narnia
Skrevet

Har ca 30-40, men mange er ganske små. Oppbevarer dem i kjøleskapet så de holder seg. Synes det er fint å ha en del å velge mellom, alt etter humøret og anledningen.

Legger igjen en del penger på tax-free'n når jeg er ute og reiser kan man si... ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har ca 40, men bruker kanskje 8-10? Jeg oppbevarer ikke parfyme på badet, og har aldri opplevd at en parfyme har blitt dårlig, eller noe.

Jeg skulle ønske det fantes mindre pakninger å få kjøpt; som oftest går jeg lei etter en kort stund, og det er få parfymer jeg faktisk har brukt opp og kjøpt om igjen (så få at jeg kan telle dem på én hånd).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...