Pepita Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Hei! Har tykt, halvlangt hår med fall, kjennes litt tørt ut også... Ønsker en shampoo som gjør det mykt, glansfullt og lettstelt. Har de siste mnd brukt butikkshampoo... Før har jeg prøvd All Soft (ganske fornøyd) og en fra Kerastase for frizzy hair (gjorde håret fett...) Noen med tips?
Azi Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 (endret) Det står mye om shampoo her på KG! Shampoo Endret 20. juni 2006 av Azi
Arkana Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Jeg synes shampo og balsam fra Wella SP er veldig bra.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Hva med å kjpe deg Graham Webb making waves? Elsker andre Graham Webb produkter, har ikke prøvd denne men vet at den er veldig god, ifølge andre. Den er for hår med fall i. her kan du se litt på Graham Webb produkter http://www.grahamwebb.com/products/waves.htm De selges på frisørsalonger for 159, - kr.
Rosenrød Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Jeg kjøpte nettopp Redken After Sun shampo og balsam, og den var nydelig i mitt lange hår i hvert fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå