Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Hei dere! Skal ut og kjøpe papir til kirkeprogram og sanghefte. Offwhite med noe struktur. Har de dette på Binders? Klarer ikke å finne det ut på hjemmesiden... Hvor har dere kjøpt deres papir? Det er vel sikkert mye dyrere på en bokhandler i forhold...
marsy Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har kjøpt champagnefarget papir til å ha inni inbydelsen (lager et hefte) på binders, men det var helt vanlige ark. Så ingen med struktur der. Bor du i nærheten av Oslo anbefaler jeg Norway Designs i stortingsgata. Jeg kjøpte en bunke tykkere ark med litt struktur der (også champagnefarge) til 55 kr for 50 stykker. Der har de alle slags typer ark, i alle typer farger, og ikke så veldig dyrt heller.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Jeg kjøpte også farget papir på Binders som jeg brukte til kirkeprogrammet. Ingen struktur i dette papire og vanlig tykkelse for å si det sånn.
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Ok, takk for svar! Er det noen som har andre butikker å anbefale i Oslo enn Norway Design?
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 De har veldig mye fine ark på ordning&reda. Jeg vet ikke om de har struktur, men de har mange farger og gjennomsiktige med forskjellige mønstre.
Linn2006 Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Jeg kan anbefale scraphandleren på alnabru www.scrapbooks.no
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Jeg kan anbefale scraphandleren på alnabru www.scrapbooks.no ← Det så jammen flott ut. Er det en vanlig butikk man kan droppe innom? Eller må man bestille tid eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå