Gå til innhold

Papir på Binders?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Hei dere! Skal ut og kjøpe papir til kirkeprogram og sanghefte. Offwhite med noe struktur. Har de dette på Binders? Klarer ikke å finne det ut på hjemmesiden... Hvor har dere kjøpt deres papir? Det er vel sikkert mye dyrere på en bokhandler i forhold...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt champagnefarget papir til å ha inni inbydelsen (lager et hefte) på binders, men det var helt vanlige ark. Så ingen med struktur der.

Bor du i nærheten av Oslo anbefaler jeg Norway Designs i stortingsgata. Jeg kjøpte en bunke tykkere ark med litt struktur der (også champagnefarge) til 55 kr for 50 stykker. Der har de alle slags typer ark, i alle typer farger, og ikke så veldig dyrt heller.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kjøpte også farget papir på Binders som jeg brukte til kirkeprogrammet. Ingen struktur i dette papire og vanlig tykkelse for å si det sånn.

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Ok, takk for svar! Er det noen som har andre butikker å anbefale i Oslo enn Norway Design?

Gjest gjesta
Skrevet

De har veldig mye fine ark på ordning&reda. Jeg vet ikke om de har struktur, men de har mange farger og gjennomsiktige med forskjellige mønstre.

Skrevet

Jeg kan anbefale scraphandleren på alnabru :) www.scrapbooks.no

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet
Jeg kan anbefale scraphandleren på alnabru :) www.scrapbooks.no

Det så jammen flott ut. Er det en vanlig butikk man kan droppe innom? Eller må man bestille tid eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...