Henna Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Trenger noen tips om dikt, eventuelt noen ord av kjente diktere som kan sees i sammenheng med det å gifte seg, om kjærlighet, partnerskap etc. Kanksje noe humoristisk eller bare fine ord
Gjest Tuppelure Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Hallå! Anbefaler deg å ta en kikk i boka "Profeten" av Kahlil Gibran. Uendelig vakre tekster om både ekteskap og kjærlighet.
Henna Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2006 Får vel snuble innom biblioteket idag og se om jeg finner den. Er blitt invitert i utdrikningslag, men kjenner såvidt bruden. Alle skal skrive et brev til henne om deres forhold og hva de synes om henne som skal limes i et minnealbum bruden får. Siden jeg ikke vet noe om henne tenkte jeg å komme med et fint dikt istedet. Det får vel duge...
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Høres ut som en god idè. Bedre med et fint dikt enn å prøve å vri ut av seg noe når man ikke kjenner bruden så godt...
yvoesp Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Jeg la inn et innlegg med sitater om kjærlighet & bryllup/ ekteskap her hin dagen, så kanskje noen av dem passer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå