Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi hadde tenkt å ut med båten å grille, men nå ser det ut til at været ikke vil at vi skal gjøre det. Så hva skal vi gjøre istede?

Hva skal dere gjøre? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper på å være sammen med kjæresten min. Planen var vel å grille, men det spørs jo nå da... Skal ihvertfall bar ekose med han, han drar bort på søndag :grine:

Skrevet

Vi skal på besøk til svigerfar, han har så lyst at vi skal komme. Hvis været tillater det blir det nok grilling, hvis ikke koser vi oss på andre måter! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg håper på at reat PARTY på byen! ;)

Skrevet

jeg får besøk. Det blir vel grilling, eller noe :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det kommer helt an på været. Umulig å planlegge på forhånd.

Skrevet

Vi gjør aldri noe spesielt på Sankthansaften. Blir det fint vær så griller vi vel, men noe god mat blir det uansett siden det er en fredag.

Gjest Gjest
Skrevet

Griller hjemme, drar for å se St Hans bål senere. Det skal jo regne skal det ikke ?

Skrevet

Vi skal grille og se bålene langs kysten..

Gjest Aloha
Skrevet

St.Hansaften skal jeg jobbe, deretter hjem og slappe av. Spennende?

Gjest Chantal
Skrevet

Jeg skal enten ut en liten tur ellers så tar jeg det med ro.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg sku bli med å drikke, men jeg er ikke like glad i det som alle andre er... Kansje jeg skal være litt hyggelig mot dem, å hvertfall se på at de drikker, så kan jeg gå hjem etter 2 timer ellerno :-P

Gjest lumina
Skrevet

12, 5 timer med jobb venter. Så når jeg er ferdig halv ni ikveld skal jeg hjem, vaske håret og så til "svigermor" for å spise grillmat :)

Skrevet
Jeg bruker ikke det ordet om mennesker.

Så lenge de ikke skader noen, må folk få leve som de selv ønsker uten å bli snakket nedverdigende om.

Rett etter jobb frar jeg til en veninne som har bursdag. Så da skal vi grille og kose oss. Omtrent alle vennene mine kommer, og jeg gleder meg.

Regner her i da, men håper det blir bedre til i kveld.

Gjest gjest1
Skrevet
Vi hadde tenkt å ut med båten å grille, men nå ser det ut til at været ikke vil at vi skal gjøre det. Så hva skal vi gjøre istede?

Hva skal dere gjøre?  :)

Vi hadde planer om det samme men tror vi flytter grillinga til terrassen hjemme istede.

Gjest Gjesta
Skrevet

Planen var å være med kjæresten, men slik ble det ikke.

Gjest Tanita
Skrevet

Hjemme alene med hunden og kose meg maks!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...