Gå til innhold

De nye Peppes-variantene

Anbefalte innlegg

Gjest Nimbalina
Skrevet

Hvis jeg skal bestille pizza fra Peppes, har jeg en tendens til å bestille det samme stort sett hver gang. Er veldig glad i Thai Chicken... :sikle: Nå tenkte jeg å bryte vanen (ikke så veldig hyppig vane egentlig) og bestille noe annet. Ser at det har kommet endel nye varianter siden forrige gang jeg bestilte, og lurer derfor på om det er noen som har smakt disse og evt. kan komme med anbefalinger. De nye er:

-Deeper Love

-Chicken Grande

-Tasty Veggie

-ParmAmerican

-Sweet Scampi

-Silence of the Lambs

Hele menyen (med beskrivelse) finnes her.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skulle inn og anbefale Thai Chicken. :ler:

Men Sweet Scampi er kjempegod. Ellers ville jeg valgt pai - Knock out Pie er vanvittig god.

Gjest splæsj
Skrevet

Jeg likte ikke de sitronmarinerte hvitløkene på tasty veggie. Men det går an å bytte bort ingredienser til noe annet.

Skrevet

De har jo en topp3-meny da med Deeper Love, Sweet Scampi og Tasty Veggie. Kanskje bare juks den menyen men...? Åh...nå fikk jeg skikkelig lyst på pizza...

Gjest Nimbalina
Skrevet
Jeg likte ikke de sitronmarinerte hvitløkene på tasty veggie. Men det går an å bytte bort ingredienser til noe annet.

Men var pizzaen god ellers da? Jeg synes den pizzaen høres så spennende ut nemlig! :)

Gjest LilSweetie
Skrevet

Silence of the Lambs var sinnsykt digg! :-D

Gjest Narnia
Skrevet

ParmAmerican er kjempegod, men da må man like parmaskinke (duh), tomatskiver og ikke minst ruccola... Personlig har jeg en forkjærlighet for det meste med kylling på.

Og som en annen over her sa, så er Knock out Pie skikkelig namnam!!

Gjest gjesta
Skrevet

Hva med å bestille en pizza med to forskjellige halvparter? Dermed får du smakt på to forskjellige samtidig.

(Nå blir det nok Peppes på meg også...)

Gjest splæsj
Skrevet
Men var pizzaen god ellers da? Jeg synes den pizzaen høres så spennende ut nemlig!  :)

Den var midt på treet, men ikke den beste jeg har smakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...