Gjest Tudeliduu Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har farget håret mitt blondt igjen og brukte denne gangen en av Loreals farger. Glemte helt at det er den jeg har brukt før og at det lukter kjempesterkt av håret i mange dager etterpå! Hårfargelukten vil liksom ikke slippe taket. Er det et eller annet mirakelmiddel som kan fjerne dette? Noen som har prøvd noe med gode erfaringer? Kjedelig å gå rundt og stinke når jeg egentlig føler meg ganske fin på håret
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Samme problemet her i gården. Lenge siden jeg har farget håret, røsker med meg en farge fra Loreal og kommer på hvor j***** den lukter når halve håret er innsmurt. *noterer på mental husklapp å aldri kjøpe denne fargen mer...* Jeg farget håret for to dager siden, og har vasket det flere ganger etterpå og har brukt balsam. Men den hårfargelukten overdøver alt, kjenner det spesielt godt når jeg ligger i senga. Min kjære søker søker tilflukt ute på sengekanten, og er ikke heeeeelt fornøyd med tingenes tillstand, selv om håret ser pent ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå