Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale gode renseprodukter. Hadde egentlig tenkt på rensegele, tonic og fuktighetskrem.

Bruker nå Bio-terms bio pur for fet/blandingshud, men fuktighetskremmen svir sånn når jeg smører den på, men det går fort over. Har likevel lyst til å bytte merke/produkter.

Sminker meg lite og har fet hud i t-sonen.

Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Boitherms serie skal være veldig bra, bruker den selv men den er neppe rett for deg siden kremen svir. Hudpleie skal aldri ende opp med svie.

Siden du har blandingshud med fete partier i T sonen og problemer med svært gode produkter så kunne det kanskje være på plass med en hudpleietime og ett forsøk på noen av seriene de fører som Dermalogica, MD Forumlations, Barbor eller Decelor.

Milla

Skrevet

---

Innlegget er slettet da markedsføring ikke er tillatt i forumet på KG. Vennligst les våre regler for mer informasjon.

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Ta gjerne kontakt med vår redaktør, Gry, for eventuell annonsering på Kvinneguiden.

Vennlig hilsen

Nala - moderator

---

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Salg på KG er ikke tillatt og serier som Oriflame, Mary Kay og Natures Own er kun egnet som dorens. Salgsmetodene til disse selskapene er mildt sagt tvilsomme.

Ikke la deg friste til å begynne med noe av dette Tulla2. Oppsøk hudpleier i stedet.

Milla

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker selv produkter fra Nature's Own og de egner seg til mye mer enn dorens Milla. Kvaliteten på produktene deres har forøvrig ikke noe med hvordan de blir solgt. Hva er grunnen til at du sier slike produkter er så dårlige, har du prøvd?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Hva er grunnen til at du sier slike produkter er så dårlige

Alt som ikke kan selges på vanlig måte av kvalifisert personell er for meg ikke noe å bruke penger på. Innpåslitne husmødre som tvinger seg på en til å kjøpe masse man ikke trenger er verre en kakerlakker. De er parasitter av verste sort.

Milla

Gjest Anonymous
Skrevet

Milla:

Greit at du vil at salget skal gjøres av over disk av folk som kan det, men produktene kan du vel ikke uttale deg så mye om før du har prøvd, eller evt. sett tester e.l.

Skrevet

Hahaha...

Helt feil Milla Quincampoix, jeg har akkurat testet ut de Oriflameproduktene jeg anbefalte som dorens, og vet du hva ??

Det hjalp ingen ting :hoho:

Der anbefaler jeg på det sterkeste å bruke produkter som er tillegnet dette formålet.

Dette er sikkert helt feil forum...men hva er så tvilsomt med Oriflames salgsmetoder ???

At kunden får prøve produktet på forhånd ??

At de har 100 % returrett ??

Eller er det at de avgjør selv om de vil handle eller ei ??

Forklar det for meg, er du snill !?!?

Skrevet

Guinot har rensepordukter for ulike typer hud.

Produktene er veldig drøye og kjøpes hos hudpleiere. Anbefales!

:briller:

Skrevet

Hei Tulla2!

Jeg har også blandingshud og har vært plaget med fet T-sone. I tillegg sminker jeg meg en del...

Har forsøkt mange produkter (ikke Biotherms), og har havnet opp med følgende valg som passer meg:

Estee Lauders Splash Away - rensekrem (syns det er enklest å bruke vann til å vaske etterpå istedet for å stå med en million bomullsdotter - denne har dessuten dempet T-sonen min betraktelig)

Estee Lauders Clean Finish - rensevann (også MEGET effektiv, jeg kan merke forskjellen med en gang om jeg er på reise og har glemt å ta den med meg)

I tillegg pleier jeg å "ta" t-sonen en gang hver 14. dag med et alkoholholdig rensevann (i know - fy meg!). Det svir som bare det, men jeg merker bedring.

Kremer kjøper jeg fra Clarins:

Dagkrem: Eclat du jour

Nattkrem: Multi-Active Nuit

Ekstrakrem for tørr hud: Moisture Quenching Hydra-Balance

Rensemaske: Aromatic Plant Purifying Mask.

Det var dagens reklame :ler:

Jeg har brukt lang tid på å prøve ulike produkter fra hudpleiesalonger (de har faktisk aldri truffet på huden min, enda jeg alltid har gitt produktene lang tid - ca. 1/2 år hver) og parfymerier.

Dette er det som passer meg. Kanskje du skulle prøve? Om du bare skal bytte noen av produktene, anbefaler jeg at du tester renseproduktene. Det er de jeg har brukt lengst tid på å finne, kremer har jeg ikke forsøkt så mange ulike av, falt for Clarins ganske tidlig... Renseproduktene for daglig bruk fra Clarins hjalp meg imiderltid ikke i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...