Gå til innhold

Andre diskusjonsforum

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er aktiv på et lukket forum også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, jeg er innom 2-3 andre fora også, men det er KG jeg er på oftest.

Skrevet (endret)

Er aktiv på et par lukkede fora samt noen andre fora som jeg er mindre aktiv. Har faktisk skviset bort noen etter at jeg fant KG.

Endret av Velvet
Skrevet

Nå begynner å være rundt overalt føler jeg. Men jeg er ikke aktiv noen av plassene. Så da har jeg ikke dårlig samvitighet heller! :P

Gjest Gjest1
Skrevet

Jeg er med på ett annet forum. Mer aktiv der enn på KG.

Skrevet

Nei, jeg er kun her inne. Ante ikke at det fantes så mange forum engang jeg. :sjenert:

Gjest Emera
Skrevet

Er på et lukket forum i tillegg til KG.

Gjest Lyspæra
Skrevet

Jeg er aktiv i perioder på Lysfontenen.no Her inne leser jeg iblant.

Skrevet

Nei. Har vært innom et par forum i løpet av årene jeg har vært her på KG, men bare for et par ukers eller månders tid og KG er alltid det jeg faller tilbake på.

Gjest Hilde79
Skrevet

Har vært endel på hundesonen.no! Har også sveipet innom andre dyreforum, som canis.no og dyrenett. Men liker meg best på hundesonen. Godt miljø og mange dyktige folk, lærer masse!

Gjest Gjest
Skrevet

Et dataforum i perioder (når jeg trenger tips og sånn), et fagforum (med lite aktivitet..), et hobbyforum (dyr, bra forum med ok miljø) og et venneforum. de to sistnevnte er lukka. Her inne er jeg mindre og mindre egentlig, i takt med økende aktivitet andre steder. Har aldri vært registrert her, i et par av de andre foraene bruker jeg fullt navn:-)

Skrevet

Nybaktmamma

snartmamma

er innom DOL av og til

Gjest d'Arc
Skrevet

Var mye innom DOL før, men jeg synes forumet var litt slitsomt og komplisert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...