Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på ein hårbørste som passar mitt hår. Har langt hår (midt på ryggen), som har ein del fall. Har også ein tendens til å bli tørt og frizzy. Nokon som veit kva type hårbørste som er best til mitt hår? Har sett litt på dei som er å få kjøpt på Lookfantastic. Kanskje den som er brei?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Kjøper gjerne børste hos frisøren. Ikke sånn veldig dyrt, og får tips med på kjøpet. Dersom du skal kjøpe på Lookfantastic er jeg beklageligvis blank.

Gjest Thalassa
Skrevet

Ja de på lookfantastic virker bra. Jeg kjøpte en hårbørste hos en frisør en gang, hun sa den var sååå bra fordi det var naturbust eller noe, uten sånne "knotter" på tuppen av tustene, men det endte med at jeg fikk skikkelig mange splitte tupper av det! Det var helt sykt. Den må ha vært for hard mot håret, at de tuppene var for spisse e.l

Fra tidligere har jeg bare hatt med "knotter" fra frisøren og de var bra :) Så har kjøpt meg ei igjen, men vurderer å kjøpe en brei en på LF jeg og.

Gjest Virvel
Skrevet

Den beste børsten jeg har hatt er mammas gamle frisørbørste. Busten ser seriøst ut som en vanlig feiekost, men den er så god å gre ut floker med, og "pinnene" i busten løsner ikke slik de ofte gjør på slike børster med plastbust. Dessverre synger den nå, etter sikkert 30 års trofast tjeneste, på siste verset (eller siste verset av ekstranummeret, for å være ærlig), så jeg har sett litt etter noe tilsvarende, men ikke funnet noe... :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...