Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Lurer på hva som har skjedd med meg.. Jeg er av de mange som alltid har vært STERKT i mot utroskap. Snakket nedsettende om de som er det og aldri forstått poenget med det. Hvorfor i helvete gjør de det ikke slutt før de begynner med noen andre har jeg tenkt.

Nå derimot er jeg på ville veier selv... Plutselig dukket følelsene mine opp igjen for en jeg alltid har likt. Vi var på samme fest, for han er samboeren til en venninne av meg. Vi har alltid hatt en slags gnist mellom oss, jeg og denne gutten, men ikke gjort noe med det inntil nå. Jeg fortalte han at jeg likte han og han hadde alltid likt meg også.. Vi sender meldinger som er over streken for hva som er "lov" i våre forhold. Og jeg er nok i begynnelsen av en forelskelse. Jeg har alltid hatt lyst på han og klarer ikke bare glemme han.

Jeg må flytte for jeg vil ikke være en slik person. Hvordan kunne jeg ende slik??

Egentlig så har jeg svaret selv så vet ikke hvorfor jeg skriver her. Jeg har aldri elsket min nåværende samboer, vi møttes, ble sammen og jeg ble altfor fort gravid. Bare sammen pga barnet vårt. Det går ikke i lengden, men jeg har ikke villet såre han. Og jeg vil jo at barnet vårt skal bo hos begge. Men forstår nå at det er på tide å bryte opp. Sårer han jo maks slik jeg driver på nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Selvinnsikt er bra å ha.

Lykke til!

:klem:

Gjest Godjenta79
Skrevet

Ikke bli i et forhold som ikke funker, når du er helt sikker på at du ikke vil lenger! Men gjør deg selv og mannen du bor med en tjeneste og gjør slutt på det FØR du gjør noe med noen andre!

Gjest Gjest
Skrevet
Lurer på hva som har skjedd med meg.. Jeg er av de mange som alltid har vært STERKT i mot utroskap. Snakket nedsettende om de som er det og aldri forstått poenget med det. Hvorfor i helvete gjør de det ikke slutt før de begynner med noen andre har jeg tenkt.

Nå derimot er jeg på ville veier selv...

Det er nok sånn mange har opplevd før deg, jeg inkludert.

Det kan faktisk hende den beste, og du tror ikke det kan hende deg før det gjør der.

Jeg har aldri elsket min nåværende samboer, vi møttes, ble sammen og jeg ble altfor fort gravid. Bare sammen pga barnet vårt. Det går ikke i lengden, men jeg har ikke villet såre han. Og jeg vil jo at barnet vårt skal bo hos begge. Men forstår nå at det er på tide å bryte opp. Sårer han jo maks slik jeg driver på nå.

Og de fleste har en god forklaring, meg inkludert. Har aldri vært noe dårlig menneske, og ønsket aldri å såre noen, men det skjedde likevel.

Ønsker deg lykke til, hva du enn velger :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...