Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjenner en som har ei utenlansk samboer, og det jeg lurte på var om jeg skulle ta initiativet til å bli kjent med henne? Jeg kjenner ikke ham så veldig godt heller, men har jo vært med ham flere ganger, men jeg har bare nummeret hans, blir det ikke litt rart at jeg sender mel til ham, for å få kontakt med henne?

Jeg vet at hun har bodd i norge i noen år, men hun har ingen norske venniner, og det syns jeg er litt trist...

Og føler at vi har ansvar for å inlemme folk i fra andre kulturer.. Hadde det virket rart hvis dere hadde fått melding i fra ei nesten ukjent, om at hun bare må ta seg en tur? Hun har baby, og hun er sikkert ikke så mye ute med andre, så det hadde jo kanskje vært koselig for henne å bli kjent med norske jenter som også har barn? Føler meg litt dum.. Så derfor trenger jeg å få høre hva andre tenker om dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg synes det virker veldig hyggelig av deg jeg :) Gå for det. Takker hun nei har du ihvertfall prøvd

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes du virker som et oppmerksomt menenske. Ta kontakt du. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Synes du skal gjøre som du har tenkt!!! Hun synes garantert det er hyggelig og har dere barn begge to, har dere alltids noe å snakke om! Go for it!!

Skrevet

Kanskje begynne med å møtes en litt mer nøytral plass, om dere begge har barn så kanskje en lekeplass/park/trilletur eller noe sånn? Kanskje litt skremmende å komme hjem til et "fremmed2 menneske sånn uten å ha møttes før...?

Skrevet
Kanskje begynne med å møtes en litt mer nøytral plass, om dere begge har barn så kanskje en lekeplass/park/trilletur eller noe sånn? Kanskje litt skremmende å komme hjem til et "fremmed2 menneske sånn uten å ha møttes før...?

Jo vi har jo møtt hverandre, men det i 20min, og vi snakket ikke så veldig mye isammen, men derfor jeg tenkte at hun kunne komme på besøk, var for at vi bur 20min fra hverandre, og så tenkte jeg at hun kunne komme seg litt ut uten baby, få litt tid til seg selv uten styr og mas?

Jeg tenkte jeg skulle be henne, men føler det blir dumt, jaja får prøve å se..

Gjest Gjest
Skrevet

Dere kan jo møtes en gang med barn først, kanskje? Da har dere jo uansett et tema å snakke om, og så kan du jo ta det derfra. Hun blir sikkert glad. Jeg har bodd i utlandet selv, og ble alltid glad når jeg ble invitert med på noe i begynnelsen. Har bare positive erfaringer med å invitere andre nye med også.

Kos dere!

Gjest Gjest
Skrevet

Go for it :)

Hvis hun er fra utlandet har hun sikkert ikke så mange "egne" venner. Hun blir sikkert kjempeglad for at noen tar kontakt. Er jo mer vanskelig for henne som ikke kjenner noen her å ta kontakt...

Har venner selv som har flyttet til kjæresten i utlandet. Veit at de synes det er utrolig vanskelig i og med at de flytter fra både familie og venner. Det er ikke så lett å få nye venner. Da blir det enklere hvis noen tar kontakt

Skrevet

Tror også at hun sikkert bare blir glad. Ta kontakt med henne, du :)

Gjest splæsj
Skrevet

Om jeg hadde vært henne, hadde jeg blitt veldig glad. :)

Gjest Neffi
Skrevet

ja, gjør som du først hadde tenkt!! det er flott å tenke på andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...