Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet

først var frisøren 25 minutter forsinket - beklaget seg ikke...

Jeg sa jeg skulle klippe tuppene og etterstripe

så avbrøt han midt i klippingen for å sette farge på en annen kunde, sa det ville ta 3min, men det tok nærmere ti...hvor jeg satt med vått hår...

så satte han en farge i stripene etter stripingen for å hindre gult

når det var ferdig var stripene mine nesten helt borte og håret er i følge kolleger musegrått...med litt grønnskjær..ser dødt ut..osv

jeg betalte 1400 kroner

han sa at om to uker ville fargen forsvinne og stripene komme frem..

Nå har det gått fire dager, jeg har vasket håret to ganger, men det er fortsatt dødt...

Jeg ba han ikke sette den ekstra fargen, men jeg stoppet han jo ikke heller...men er ikke fornøyd..

Kan jeg klage?

Hva kan han i tilfelle gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

han sa at om to uker ville fargen forsvinne og stripene komme frem..

Jeg synes det høres veldig rart ut at det vil ta to uker før stripene vil komme frem :overrasket:

Jeg farget håret mitt i januar. Det var masse grønnskjær og mye grått i det. Det ble bare verre og verre for hver dag. Venninnene mine mente jeg burde gå og klage. Jeg hadde som deg betalt veldig mye penger.( 1300 kr)

Jeg gikk og klaget og jeg fikk en ny time hvor han farget håret mitt på nytt igjen, uten omkostninger. Skulle bare mangle synes jeg!

Jeg synes ikke man skal gå rundt med hår som tydelig har grønn og gråskjær. Hadde jeg synes det var greit, hadde jeg farget håret hjemme.

Lykke til ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Du skal hvertfall ikke betale ekstra for at han skal fikse håret ditt igjen..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg klaget en gang på striper som ikke syntes, fikk gjort det oppat gratis. Neste gang hos samme frisør, men ikke samme som mann som klippet, klaget jeg igjen fordi det ikke ble særlig mye bedre andre gangen. Fikk da den timen for ca halv pris. Byttet frisør nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...