Gå til innhold

Mann siktet for utukt mot 17-årig jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vg skriver; En mann i 20-årene meldte seg mandag formiddag til Lenvik lensmannskontor. Han er pågrepet og siktet for utukt mot en 17 år gammel utviklingshemmet jente fra Midt-Troms.

Den utviklingshemmede jenta skal ha møtt mannen på en chatteside på internett. Gjennom flere måneder skal de ha hatt regelmessig kontakt før de første gang skulle treffe hverandre onsdag i forrige uke.

- Bør vi menn passe oss nå? Vi kan risikere utuktsanmeldelser dersom det viser seg at jentemail vennen er uviklingshemmet.

Men det er godt jeg har tatt mine forholdsregler! =) Å møte damer over internett må være toppen av galskap, vi kan jo bare tenke oss hvordan dere er i virkeligheten =(

Waco

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2860269

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voldtekt er vel voldtekt uansett hvor de har møtt hverandre...?

Skrevet

Han ble siktet for å ha utuktig omgang med en tilbakestående jente, det er forbudt ifølge norsk lov det der....

W

Som i lang tid har bedt sine venninner lese IQ-tester før man legger seg til sengs...

Skrevet

Voldtekt er voldtekt uansett, Waco.

Er det et poeng for deg at hun var tilbakestående? I så fall - hva vil du frem til?

Skrevet

Jeg vil tro at om du skriver mail med en jente over flere måneder vil du vel merke om jenta er tilbakestående Waco , såpass langt burde du kunne klare forestille deg selv ?.

Det er som Tusenfryd sier : en voldekt er voldekt uansett.

Jeg synes kanskje man bør holde seg god for å bruke denne saken for å "sette ting på spissen ".

Skrevet

Hvorfor ikke heller bare stenge en slik duste tråd?

Dette er for dumt til å diskutere..... jenta er tilbakestående.... det forteller alt!

Den som ikke forstår at dette var en gal handling bør søke hjelp selv.

Skrevet

Ehhh....ble vist dobbel opp her.... tror jeg fikk sagt det jeg skulle si overfor

Skrevet

Waco da!

- Bør vi menn passe oss nå? Vi kan risikere utuktsanmeldelser dersom det viser seg at jentemail vennen er uviklingshemmet.  

Menn kan risikere anmeldelser om de begår straffbare handlinger, selvsgat!

Tråden stenges!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...