Gå til innhold

og jeg har kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest En ukjent kysset meg
Skrevet

Jeg var på fest i helga, og jeg pratet med en mann, vi snakket om alt og ingenting.

Og så skjedde det at plutselig kysset han meg på munnen, jeg skjøv ham bort og jeg sporte hva han holdt på med.

Han bad om unnskyldning, og det var jo greit, men problemet mitt er at jeg er redd at det skal begynne å svirre rykter, og kanskje rykter som ikke er helt sanne..

For jeg har brukt lang tid på å bygge opp ryktet mitt og jeg vil ikke at folk skal tro at jeg har kysset en annen, mens jeg er i et forhold.

Etter dette ringte jeg kjæresten og ba ham hente meg, jeg gidda ikke være på den festen lengre.

Jeg overreagerer nok, men jeg er faktisk redd for at folk skal tvile på forholdet mitt, for det vet jeg kan skape problemer.

Kjæresten min tok det bra, og jeg vet at han stoler på meg.

Og etterpå så ble jeg ganske sint, for jeg følte at egentlig så var det totalt idotisk av denne mannen å gjøre dette, for jeg har fått vite at han har samboer.. Hvorfor gjør mannfolk så idiotiske ting? Og jeg hadde ikke flørta i det hele tatt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig bra at du fortalte kjæresten din om det da. da har han i hvertfall hørt det fra deg først hvis det kommer ut noen "rykter".

opplevde noe lignende da jeg var på en fest, var en fyr som jeg prata med og som plutselig sleika meg i øret. :kvalm: skikkelig ubehagelig. jeg dytta han såklart vekk, og fortalte typen om det.

jeg tenker som deg, hva får menn til å gjøre slike idiotiske ting?

Skrevet

Ja hva får menn til å gjøre noe slikt? Jeg har opplevd dette selv, og fårstår ikke hva noen klarer å finne på.

Skrevet

Så lenge du forklarte dette til kjæresten din, så har du iallfall ingenting å frykte at skal komme ut- du har jo vært ærlig, og skulle andre sladre til kjæresten din om at du kysset en annen, så vet han hva som egentlig hendte for det fikk han vite av deg rett etter at det skjedde, og ikke i ettertid.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg ser ikke problemet jeg da... :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ser ikke problemet jeg da...  :sjenert:

Nei det er nok ikke noe problem, men jeg er faktisk redd for ryktet mitt, og at en kysset meg, skal gjøre slik at det går ut over meg.

Jeg lever i en liten bygd, og det er ikke like greit alltid.

Gjest Gjest
Skrevet

Jøss... at du ikke drassa til ham så det sang i skallen.?? :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet
Jøss... at du ikke drassa til ham så det sang i skallen.??  :frustrert:

Jo hadde kanskje gjort det, hvis det ikke var for at han faktisk sa unnskyld.

Skrevet

Har opplevd noe liknende.. Skjelte fyren ut etter noter, og fortalte det hele til kjæresten min etterpå. Det er passe frekt å gjøre sånt! Men ville ikke tro det skulle være noe problem så lenge kjæresten din har hørt historien fra deg først.

Når det kommer til andre så håper jeg de har noe bedre å henge seg opp i enn ett lite kyss.. Syns ikke det høres ut som en kjempenyhet.. :)

Skrevet

Vet du hva, du har ingenting å frykte. Det var han som kysset deg som gjorde noe galt, og du har bare gjort det rette. Du dyttet han bort og du fortalte kjæresten din om hva som skjedde.

Når det gjelder hva andre tror om deg så så jo de som så det faktiske kysset skje, at du dyttet ham bort, ergo har du ingenting å frykte der heller. De som kanskje hører om det etterpå og konfronterer deg om det kan du jo bare fortelle sannheten til.

Slapp av du, dette går nok bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...