Cupcake Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Noen som har prøvd denne -> UnBra? Kan jo kanskje være praktisk under brudekjolen. Hvis den holder seg oppe da...
MarianneHR Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har ikke prøvd det selv, men har ei venninne som hadde slik BH under brudekjolen sin. Funket visst som bare det. Tror det er et godt alternativ hvis du ikke vil han korsett.
*Emma* Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Har hørt folk som har brukt den (ikke til bryllup) og de som har små pupper (eller faste pupper som er ganske små) vieker detsom liker den..mens de som har litt mere tyngde forran bare ler...
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Har hørt folk som har brukt den (ikke til bryllup) og de som har små pupper (eller faste pupper som er ganske små) vieker detsom liker den..mens de som har litt mere tyngde forran bare ler... ← Ja, de bør nok være forholdsvis små og faste... DA funker de helt sikkert
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Anbefales absolutt ikke på større pupper, selv om leverandøren sier at det funker. Støttet ikke i det hele tatt, kunne like gjerne gått uten noe.
Mygg Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 Jeg bruker 70B til vanlig, prøvde den hvite varianten fra La Senza idag, og den satt som et skudd! Overraskende bra! Får se om jeg kjøper den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå