Pimbila Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 (endret) Jeg liker meg ikke i bikini/badedrakt, men så ei som hadde en championbadedrakt med litt bein. Kan hende det var badetrøye og shorts. Var på en sportsbutikk i dag, men der så jeg bare vanlige badedrakter. Har dere sett noe slikt? Legg gjerne inn link til bilde Endret 19. juni 2006 av Pimbila
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Kjøpte en på ellos for et par år siden, kanskje det er håp der?
Malia Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 bademote.no gå inn på tankini, der er det iallefall fine overdeler og boxere som man kan ha sammen, det er også mange fine saronger!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Fant forresten ut at om du googler på "legsuit" så dukker det opp MYE pent.
Gjest Hot Brunette Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Fant forresten ut at om du googler på "legsuit" så dukker det opp MYE pent. ← Nei.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Prøv Speedo badetøy, eksempelvis denne: http://www.figleaves.com/uk/product.asp?pr...=&size=&colour= De har også bikinier i samme modell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå