Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 venne eller vende? Hmm nå ble jeg i tvil. Uansett: Jeg merker synet mitt er mye bedre med dem på. Så klart. Har ikke brukt dem på noen måneder for jeg føler jeg sekke ut, og jeg tør ikke vise meg med dem. Noen andre og som har rart brillefjes? Skjønner ikke hvordan jeg skal bli vant med dem. Fikk dem i januar jo!
Gjest Hufsa Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Kjenner meg igjen Men jeg begynte å gå med de hver dag..og nå klarer jeg meg ikke uten, og synes jeg ser penere ut med de
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Alle sier jo de passer på meg og, kanskje det bare er meg som ikke liker krysningen av dreads piercinger og streng frøken
Gjest Hufsa Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Ja ja, men da er det bare å høre på alle da Bare en vanesak.
Malama Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Ta dem på, og gå ut. Det er eneste måten. (så kan du jo bytte til noen andre da etterhvert, om du ikke liker form eller farge, men det er jo en investering da...) Jeg klarer ikke venne meg til å gå uten jeg da, synes jeg ser rar ut uten briller. Har nok sterk sammenheng med at jeg har brukt dem hver dag, hele dagen, siden jeg var 9 år gammel. Men det er bare snakk om å venne seg til det, og da... ja da må du bare GJØRE det.
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 De sa det ikke var nødvendig.. da skjønner jeg ikke nødvendigheten med briller heller da, men det var visst noe..
Millis Skrevet 19. juni 2006 #8 Skrevet 19. juni 2006 De sa det ikke var nødvendig.. da skjønner jeg ikke nødvendigheten med briller heller da, men det var visst noe.. ← Merkelig... jeg begynte med linser da jeg hadde 1 i styrke og nå har jeg -3,25 etter noen år på universitet. har nettop kjøpt noen knallstilige chanelbriller, men jeg må si jeg også trives best uten.. Hadde briller som jeg brukte bare av og til da jeg hadde 0,5 og med alt under 1 kan jeg jo igrunnen være enig i at man ikke "trenger" linser.
Gjest LilSweetie Skrevet 19. juni 2006 #9 Skrevet 19. juni 2006 Jeg greide å venne meg til det når flere sa at jeg så superfin ut! Og at brillestilen var sexy :-D Men så liker jeg også brillene mine supergodt, og trenger bare å bruke dem når jeg leser, så da går det greit! Hadde ikke vært så greit hvis jeg måtte gå med dem hele tiden.... Nå var jeg kanskje ikke til så stor hjelp, men..
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2006 #10 Skrevet 19. juni 2006 Jeg også fikk høre det var sexy! Skjønner det ikke... "Ja vi skal ha sex, men på 1 betingelse; at du beholder de brillene på" Likevel greier jeg det ikke fordi jeg føler jeg får grevlingsnute med dem på :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå