Gå til innhold

Ministepperproblemer!

Anbefalte innlegg

Gjest Mona27!
Skrevet

Hallo alle sammen! Jeg kjøpte meg en ministepper for ca 3 uker siden og jeg har tråkket nesten daglig på den i ca 1 time hver gang! Men den knirker så fælt! Det har den gjort lenge også og igår var det helt uutholdelig så vi skrudde den fra hverandre litt og smurte den masse med en olje og nå er den knirkefri! Enn så lenge da! Men den tellerdingsen som angir tid og kcal-forbruk den slutter å virke innimellom! Så når jeg har tråkket i 1 time så viser den knapt 15 min! Så jeg prøvde skifte batteri og skjekke ledningen men alt så fint ut så jeg tok den av og har ikke brukt den på en stund! Så satte vi den på igjen igår og nå virker den! Noen flere som har opplevd slikt?

Og så noe annet; i helgen har jeg ikke tråkket så mye for jeg tråkket i 2 timer forrige uke en gang og da fikk jeg altfor mye gangsperre i lårmusklene i 2-3 dager etterpå! Og da orket jeg ikke tråkke før igår igjen! Da tråkket jeg finfint i 1 time! Men idag var det såvidt jeg klarte å tråkke i 10 min! Usammenhengende! Jeg er helt tom for energi! Jeg skjønner det ikke, for jeg har jo spist! Ikke er jeg støl i låra en gang! Jeg bare gidder ikke og her helt energiløs! Hva kan jeg gjøre?

Hilsen Mona27 år!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags mat spiser du?

Skrevet

De ministeppærne bare er sån! Morra mi har en, og den har akkurat samma problemer som du forteller

Gjest Gjest
Skrevet
De ministeppærne bare er sån! Morra mi har en, og den har akkurat samma problemer som du forteller

Skriver under på denne.

Min knirket noe helt sinnsykt.

Kvittet meg med den og kjøpte meg ellipsemaskin istedet.

Skrevet (endret)

Den kaloriforbruk-telleren viser ikke i nærheten av korrekt resultat uansett, så den trenger du ikke. Hvis du vil vite hvor lenge du har gått finnes det klokker.

Jeg tror forresten du satte rekord i antall utropstegn i et og samme innlegg, trådstarter. Veldig slitsomt.

Endret av quirky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...