Gjest Supershallow Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Det høres grusomt ut, men jeg blir enormt tiltrukket og tent av menn som er av typen "rike og vellykkede". Er i et fast forhold nå, og har ike vært utro eller noe, så det er ikke det... Men når kjæresten min snakker om hvor bra det går på jobben, blir jeg bare kjempetent på ham. Han har en jobb med provisjon, og fikk nettopp utbetalt over 100 000 i lønn og feriepenger. Jeg ble helt , la meg naken på senga og forførte ham. Vi kan ha det bra ellers også, altså, men er en sånn reaksjon normal?
Gjest Emera Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 (endret) Hehe, jada. Det er nok bare instinktet ditt som slår inn. En rik, vellykket mann kan bli en god forsørger og familiefar. Instinktet vårt leter hele tiden etter den beste mannen å formere seg med. Nå er det jo sånn at mennesker har noe mer enn instinktet, vi har et intellekt og et følelsesliv som gjør at vi ikke lar instinktet regjere alene. Og bra er nok det... Kvinner (som gruppe nå...) har alltid gitt uttrykk for å foretrekke enkelte typer menn framfor andre. Tror det er på grunn av status, makt, at de peker seg ut i mengden, at de kan bruke et redskap... Alt sånt som gjør at vi instinktivt reagerer med kroppen. Leger Håndverkere Uniformerte menn Kjendiser... osv. Endret 19. juni 2006 av Emera
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Det høres grusomt ut, men jeg blir enormt tiltrukket og tent av menn som er av typen "rike og vellykkede". Er i et fast forhold nå, og har ike vært utro eller noe, så det er ikke det... Men når kjæresten min snakker om hvor bra det går på jobben, blir jeg bare kjempetent på ham. Han har en jobb med provisjon, og fikk nettopp utbetalt over 100 000 i lønn og feriepenger. Jeg ble helt , la meg naken på senga og forførte ham. Vi kan ha det bra ellers også, altså, men er en sånn reaksjon normal? ← Er vel en reaksjon som motsvarer menns tendens til å snu seg etter fine damer, og at blikket glir ned mot utrigningen. Det er kun snakk om et naturlig instinkt...
Snasen Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Jeg gjør det selv. Jeg ser ingenting galt i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå