Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipper vi har 4-6 par gamle briller liggende, og de kan vi jo egentlig kvitte oss med. Vet at Brilleland f.eks. tidligere har hatt kampanjer på å levere gamle innfatninger med briller, og så sender de det til uland osv. Noen som vet om steder man kan levere til nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg vet at Lions har også hatt slike innsamlinger av briller.

Gjest Gjest
Skrevet

Syns å huske at Krogh's Optikk tok imot her jeg bor, men det var før jul (vær snill og tenk på fattige barn i Afrika-kampanje?)

Skrevet

Kastet faktisk mine gamle briller i går, de har ligget i fire år og ventet på at jeg skulle snuble over ett sted å levere dem. Nå gav jeg opp...

Skrevet

På nettsidene til Krogh Optikk (under om oss - pionèrbedrift) står det at de tar i mot gamle briller... Da skal jeg teste det!

Gjest Gjest
Skrevet

Er det vits å gi bort briller med forskjellig styrke på glassene? Hva er sjansene for at de får bruk for en brille med -4.25 og -2.75 styrke..?

Skrevet

Tror de tar i mot alle typer briller.

Var innom Brilleland og kjøpte solbriller der, og de har en kampanje nå med innlevering av gamle briller. Så da skal jeg bort dit med mine (og mannens) gamle.

Gjest Gjest med sko
Skrevet
Er det vits å gi bort briller med forskjellig styrke på glassene? Hva er sjansene for at de får bruk for en brille med -4.25 og -2.75 styrke..?

Jeg tror det er vits i. Det er da sannsynlig at noen har forskjellig syn på øynene, når vi har det? Jeg ville ha levert brillene dersom dere ikke bruker dem lengre selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...