mee mee Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 noen som kan fortelle meg om det pudderet med fargekuler fra guerlain?
mee mee Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2006 hvordan er det det fungerer, hvorfor alle fargene?
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 De forskjellige fargene gjør forskjellige ting på huden, den grønne demper rødhet, de rosa frisker opp osv. Jeg har "Mythic". Bruker det ikke til hverdags, men innimellom. Det er litt shimmer i pudderet. Veldig fint.
mee mee Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2006 er det "verdt " å kjøpe det.. syns det så litt spennende ut:-)
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Nei, jeg synes ikke det. Det er "idiotisk"(i mangel av et bedre ord) med alle de kulene som flyr veggimellom når man prøver å få litt pudder på kosten. Personlig synes jeg det pudderet gir litt shimmer og ikke noe annet(på meg iallefall). Det er for mye shimmer til at jeg er komfortabel med å bruke det til hverdags. Skal du ha et slikt, så hadde jeg helle gått for det pressede pudderet. Man kan kjøpe refillen og ha det i en vanlig tom pudderboks slik at man slipper å bruke masse penger på den Guerlain boksen. Annen gjest.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Helt greit pudder, men jeg hadde ikke kjøpt det igjen
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Tenkte også at jeg skulle prøve de pudderkulene, men tenkte at jeg skulle kjøpe de som var i beige toner
Gjest KATTAstrofe Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har brukt mitt kanskje 10 ganger etter jeg kjøpte det for fire-fem år siden. Det ser jo forsåvidt pent ut, men har litt vel mye skimmer, i alle fall til daglig bruk. Dessuten syns jeg at jeg blir tørr i huden av det.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #10 Skrevet 20. juni 2006 Jeg elsker det, får en fantastisk og diskret glød av det! Man kan ikke se at huden min er sminket, den ser bare ut som en bedre versjon av seg selv. Har fått masse komplimenter. Og jeg lurer litt på hvordan gjesten over her får kulene til å fly "veggimellom", jeg har aldri mistet en eneste kule.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #11 Skrevet 20. juni 2006 Jeg skjønner ikke hvor mye dere bruker dere som sier det har for mye skimmer! Viktig å påføre det med en egen kost, og ikke den beskyttende puffen som følger med i esken. Jeg blir slettes ikke skimrende av pudderet, bare glødende!!
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 20. juni 2006 #12 Skrevet 20. juni 2006 jeg lurer på om det er de kulene medmange farger dere bruker? Har noen prøvet de kulene i beige toner, får man glød av de?
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2006 #13 Skrevet 20. juni 2006 jeg lurer på om det er de kulene medmange farger dere bruker? Har noen prøvet de kulene i beige toner, får man glød av de? ← De er veldig glitrete/skimrete, så det kan nok bli i meste laget, i hvertfall til dagsbruk. Jeg synes de kulene er finere på badehylla enn på huden.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 20. juni 2006 #14 Skrevet 20. juni 2006 Er det noe forskjellpå de bruntonede kulene og de kulene med de andre fargene?
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #16 Skrevet 21. juni 2006 Er det noe forskjellpå de bruntonede kulene og de kulene med de andre fargene? ← Ja
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #18 Skrevet 21. juni 2006 Ja hva er forskjellen? ← Du spurte OM det er noen forskjell, jeg svarte at "ja" det er det For å svare på ditt nye spørsmål: Forskjellen er fargene og hvordan de opptrer på huden din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå