Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan fortelle meg om det pudderet med fargekuler fra guerlain?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan er det det fungerer, hvorfor alle fargene?

Gjest Gjest
Skrevet

De forskjellige fargene gjør forskjellige ting på huden, den grønne demper rødhet, de rosa frisker opp osv. Jeg har "Mythic". Bruker det ikke til hverdags, men innimellom. Det er litt shimmer i pudderet. Veldig fint.

Skrevet

er det "verdt " å kjøpe det.. syns det så litt spennende ut:-)

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Det er "idiotisk"(i mangel av et bedre ord) med alle de kulene som flyr veggimellom når man prøver å få litt pudder på kosten. Personlig synes jeg det pudderet gir litt shimmer og ikke noe annet(på meg iallefall). Det er for mye shimmer til at jeg er komfortabel med å bruke det til hverdags.

Skal du ha et slikt, så hadde jeg helle gått for det pressede pudderet. Man kan kjøpe refillen og ha det i en vanlig tom pudderboks slik at man slipper å bruke masse penger på den Guerlain boksen.

Annen gjest.

Gjest gjest1
Skrevet

Helt greit pudder, men jeg hadde ikke kjøpt det igjen

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Tenkte også at jeg skulle prøve de pudderkulene, men tenkte at jeg skulle kjøpe de som var i beige toner

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har brukt mitt kanskje 10 ganger etter jeg kjøpte det for fire-fem år siden. Det ser jo forsåvidt pent ut, men har litt vel mye skimmer, i alle fall til daglig bruk. Dessuten syns jeg at jeg blir tørr i huden av det.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg elsker det, får en fantastisk og diskret glød av det! Man kan ikke se at huden min er sminket, den ser bare ut som en bedre versjon av seg selv. Har fått masse komplimenter. :)

Og jeg lurer litt på hvordan gjesten over her får kulene til å fly "veggimellom", jeg har aldri mistet en eneste kule.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvor mye dere bruker dere som sier det har for mye skimmer! Viktig å påføre det med en egen kost, og ikke den beskyttende puffen som følger med i esken. Jeg blir slettes ikke skimrende av pudderet, bare glødende!!

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

jeg lurer på om det er de kulene medmange farger dere bruker? Har noen prøvet de kulene i beige toner, får man glød av de?

Gjest Gjesta
Skrevet
jeg lurer på om det er de kulene medmange farger dere bruker? Har noen prøvet de kulene i beige toner, får man glød av de?

De er veldig glitrete/skimrete, så det kan nok bli i meste laget, i hvertfall til dagsbruk. Jeg synes de kulene er finere på badehylla enn på huden.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Er det noe forskjellpå de bruntonede kulene og de kulene med de andre fargene?

Gjest gjest1
Skrevet
Er det noe forskjellpå de bruntonede kulene og de kulene med de andre fargene?

Ja

Gjest gjest1
Skrevet
Ja hva er forskjellen?    :forvirret:

Du spurte OM det er noen forskjell, jeg svarte at "ja" det er det ;)

For å svare på ditt nye spørsmål:

Forskjellen er fargene og hvordan de opptrer på huden din

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...