Rulle Skrevet 16. desember 2002 #1 Skrevet 16. desember 2002 Jeg vil bare skrive en STOR takk, og gjerne slenge med en klem med det samme, til oppfinneren av hue/lue og hansker. Jeg tror faktisk at en stakkars bergensk turgåer kunne ha frosset ihjel i løpet av den timen den stakkars traskeren var ute og trasket i dag. Både hund og menneske har nå stuet seg foran ovnen og håper på at opptining vil skje i løpet av kvelden. Overlevelsen er altså takket være trofaste hansker og hue/lue som alltid er med på ferden. Glemte dessverre skjerfet i dag....... FRYYYYYS!
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2002 #2 Skrevet 18. desember 2002 Enig, det er kaldt! *brrrrrrr, fryse*
Milo Minderbinder Skrevet 19. desember 2002 #3 Skrevet 19. desember 2002 Bor i Stavanger, jeg......så jeg vet alt om surt vær. Retter en stor takk til oppfinneren, og er meget glad for at det ikke var patentkontor på den tiden da han fant det opp; fordi da måtte vi ha betalt royalties hver gang vi kledde oss opp for surt vær. Milo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå