Gjest Chantal Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 I går, på trening (styrke i sal) så trente vi skjedemuskulaturen på treninga. Hun sa: "Knip, lat som du løfter opp noe og hold - hold -hold - oooog slipp." Fint det altså, å få en liten oppstramming der nede, men er dette noe de fleste sentere setter inn i treningen nå for tiden? Kan ikke huske at jeg har opplevd dette før.
momo Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Når jeg gikk på masse aerobic timer for 10 år siden, gjorde vi sånne øvelser da og.
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Har opplevd det samme mange ganger. Et lite tips er å stramme sjeden f.eks når man gjør crunch. Slår to fluer i en smekk med trening av både mage og underliv smatidig...
My Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Det gjør vi på "stram opp" på Spenst også. Fint det egentlig, men det er ikke alle instruktørene som gjør det. Det er som regel bare jenter på de timene. Men hva når det kommer en gutt på "stram opp" timen? Jeg lurer på om insruktøren fortsatt vil gjennomføre øvelsen...
Amalie_85 Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Det gjør vi på "stram opp" på Spenst også. Fint det egentlig, men det er ikke alle instruktørene som gjør det. Det er som regel bare jenter på de timene. Men hva når det kommer en gutt på "stram opp" timen? Jeg lurer på om insruktøren fortsatt vil gjennomføre øvelsen... ← Det fins da vektstenger til lillekaren....så han kan vel "løfte" han og....og slipp
Yme Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Hehehe! Hvis jeg hadde sett no sånt mens jeg var å trente, tror jeg jeg hadde ledd så mye at jeg bare måtte dra hjem Nå er jeg veldig barnslig da, så det har jo klart mye med det å gjøre også
Gjest Aloha Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Det gjør vi på "stram opp" på Spenst også. Fint det egentlig, men det er ikke alle instruktørene som gjør det. Det er som regel bare jenter på de timene. Men hva når det kommer en gutt på "stram opp" timen? Jeg lurer på om insruktøren fortsatt vil gjennomføre øvelsen... ← Har vært med på disse øvelsene mange ganger på Stram Opp selv, men må medgi at det føltes litt merkelig. Det ble forøvrig kun gjort de gangene det var rene jentetimer..
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Det var jo fint Jeg syns det er bra at de setter fokus på knipeøvelser. Jeg er ihvertfall ikke så flink til å gjøre dem på egenhånd...
Gjest Chantal Skrevet 21. juni 2006 #10 Skrevet 21. juni 2006 Hehehe! Hvis jeg hadde sett no sånt mens jeg var å trente, tror jeg jeg hadde ledd så mye at jeg bare måtte dra hjem Nå er jeg veldig barnslig da, så det har jo klart mye med det å gjøre også ← Hehe, vel... jeg er barnslig selv og tok meg i å titte litt diskret bort på de andre jentene i salen for å sjekke om det bare var jeg som syns dette var noe nytt eller merkelig. Fniste litt for meg selv gjorde jeg også. Hva da fjortiss? Men, det er jo flott at det også legges inn i treningen da. Gjør meg ingenting.
Rannva Skrevet 21. juni 2006 #11 Skrevet 21. juni 2006 Det er iallefall vanlig på jentetimer på "mitt" senter. Synes det er supert jeg, selv om jeg er flink til å trene ellers også.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #12 Skrevet 22. juni 2006 Hvorfor bare på jentetimer? Bekkenmuskulaturen har gutter også godt av å trene opp.
Gjest Tanita Skrevet 26. juni 2006 #13 Skrevet 26. juni 2006 det gjorde vi også i aerobictimene, men dette er mange år siden, og jeg skjønte faktisk ikke helt hva de mente så jeg gjorde ikke det.
Viviwoom Skrevet 26. juni 2006 #14 Skrevet 26. juni 2006 Har aldri opplevd noe sånt, men det ville vel egentlig ikke forundret meg så innmari
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå