waco Skrevet 16. desember 2002 #1 Skrevet 16. desember 2002 Jeg har besluttet å velge bordelljulegaveløsningen som et slags midlertidig ordning frem til jul. Da jeg snakket med telefonvertinnen så hun at jeg måtte velge mellom en haug damer. Men det er jo til min venn, og her trenger jeg hjelp, hvilkene kriterier bør jeg bruke? Jeg stilte telefonvertinnen en mengde spørsmål, har dere noen eldre damer, småvokste eller kraftige damer? Nei det hadde dem ikke, hvis jeg var ute etter noe sånt fikk jeg skaffe dem selv, de hadde bare jenter i 20-25 årsalderen som var høye, slanke og med pupper. Disse var fra alle verdenshjørner iblandet en del norske som ikke får jobb noen annen sted. Hvilken dame bør jeg velge til min venn, hva slags jente hadde dere utvalgt? Bør hun være rampete, usikkelig, ærlig, snill eller dydig? Musefletter eller hestehale? Naturlige eller silikon? Filosofiske eller arbeidsnarkomane? Selv har jeg lagt opp et forslag, og hun bør holde seg innenfor disse kriterier; ærlig, studine, slank, fine pupper, helst utenlandsk, søt, grei og ønsker oppholdstillatelse. Jeg tror det blir ei allright presang til min venn. De som ønsker kan gjerne utfylle den forholdsvis korte listen min, og inkludere ting jeg bør ta med. (f eks hva jeg bør se etter/ikke se etter) Waco
Lula Skrevet 16. desember 2002 #2 Skrevet 16. desember 2002 Ser ut til at du allerede har kriteriene for valg av dame på plass, så hva er det egentlig du vil vite? ...om vi lar oss provosere av dette innlegget? NEPPE
waco Skrevet 16. desember 2002 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2002 Jeg skrev ikke dette for å provosere, men for å få litt hjelp. Kanskje det kun er en myte at kvinner er så hjelpsomme som dem skal ha det til? Men at ingen av kg's brukere hadde passet seg inn på et bordell, ja det er sikkert og visst. Jeg har lagt til flere kriterier; bør kunne en del språk, bør være utdannet, gjerne en som bereist, være opplevelserik, ha maneer og folkeskikk W Slike jenter eksisterer visst ikke heller
Lula Skrevet 16. desember 2002 #4 Skrevet 16. desember 2002 OK da :-) Så vil du ha hjelp. Desverre så tror jeg at de færreste av damene her inne ikke har noe særlig grunnlag for å si noe om hvilke kriterier som bør legges til grunn ved valg av prostituert/massasjepike. Tipper de færreste av oss har vært i den situasjonen. Og som sagt virker det jo som om du selv har kommet opp med en lang rekke kriterier for ditt valg, så de er sikkert vel så bra som noe annet. Lykke til med mange seriøse og konstruktive svar på ditt spørsmål.
waco Skrevet 16. desember 2002 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2002 Lula, jeg forstår hva du mener. At kvinnene som opptrer på kg er fattige på opplevelser og erfaringer får vi desverre nok ikke gjort noe med... =( Jeg hadde gitt mye for å prate med en prostituert jente, gjerne fra Albania eller Russland. Hva er det ikke hun har å fortelle? Hvordan har det vært å vokse opp i Russland gjenreist av USSR-ruiner. Ganske heftige ting å få med seg under en oppdragelse synes jeg. Men det er værre med norske damer, man kan nesten si at dere har hatt det for godt, dere har nesten ingen opplevelser det er værdt å snakke om(det mest interessante er vel dengang dere lå madress på kielferja). Det er ikke rart menn søker seg utenlandsk, når vi ser den relativt store forskjellen det er mellom norske jenter og utenlandske jenters interessanthet. Waco Her til lands har dere bare særfordeler, ikke rart landet går dukken da =(
Gjest Donna Skrevet 16. desember 2002 #6 Skrevet 16. desember 2002 Siden det er til din venn, så er vel han den rette å spørre. Siden det er han som skal få seg et ligg i julegave - så må vel han få være med på å bestemme hva slags kvinnemenneske han ønsker i sengen? så er det opp til ham om han vil ha en som er bereist, rampete, søt, utdannet, mørk eller blondine ...eller...... Og skal det være en overraskelse så får du fiske oplysningene ut av han da på et vis - det tviler jeg ikke på at du klarer. Når jeg nå er så godt i gang, vil jeg benytte anlednigen til noen medfølende ord. For med et slikt kvinnesyn - eller kvinnehat som du fremviser i dine innlegg - så er det jo nærliggende å anta at du må ha blitt sveket på det groveste av en eller flere kvinner. Eller kanskje det er en tragisk barndom som er årsaken? ... Hm....tror det er best jeg slutter nå jeg ........... lille Meg 2
waco Skrevet 16. desember 2002 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2002 Jeg vil gjerne at du referer til hvor jeg har utvist slikt "kvinnehat" som du påpeker. Jeg har gjentatte ganger fortalt at jeg liker damer jeg, men pga ulik struktur på benmasse og hjernekapasitet så bør vi ha ulike utfordringer her i livet. Og det er ikkenoe galt i å diskutere ulike kvinnertyper når vi er på en kvinneside??? Vi menn vil jo også ha deres synspunkter på saker og ting, mens vi styrer verden videre. Men dere viser jo til hysteri og oppgitthet hver eneste gang jeg har påpekt noe som er i kvinnenes disfavør, det kan virke som om dere ikke vil snakke om alle sider ved dere selv, og det maner jo forståelsevis til meget sterk grunn til mistanke.... W
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. desember 2002 #8 Skrevet 16. desember 2002 ønsker oppholdstillatelse. Trenger oppholdstillatelse så sterkt at hun føler seg tvunget til å oppfylle en hvilken som helst mann sine mest voldelige, fornedrigende og bestialske seksuelle perversjoner slik at de ikke vil rapportere henne til myndighetene som vil sende henne tilbake til hjemlandet. Forbannet Milla Vær gjerne forbannet, men det der kaller vi ingen her inne, Milla. Deler slettet. Tusenfryd - moderator
Tusenfryd Skrevet 16. desember 2002 #9 Skrevet 16. desember 2002 Da holder vi oss til temaet. Wacos tidligere innlegg er ikke teamet her - heller ikke godtas spekulasjoner om hans personlighet. Samme regler gjelder her som i andre tråder. Tusenfryd - moderator
Gjest Donna Skrevet 16. desember 2002 #10 Skrevet 16. desember 2002 Ber om unskyldning for mine spekulasjoner :oops: :-? (Er egentlig ganske så snill jeg...men noen ganger glipper det for selv den beste - og nå er jo jeg langt fra den beste - så da glipper det jo litt lettere da ...eller ...jo det var det jeg mente ) Jeg syntes forøvrig at det var lurt å høre med den "heldige" vennen jeg da - hvilken dame han ville foretrekke....men men.........Må da være lettere det enn at vi skal foreslå spesielle kvaliteter ....så lenge de har det de skal på de rette stedene - så trodde jeg ikke det hadde så mye å si ellers hvordan de var :o ? Så lenge det ikke er prate man skal liksom.... :-? Vel - det var mitt råd....... Lille Meg 2
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. desember 2002 #11 Skrevet 16. desember 2002 Tusenfryd- hvordan kan du forsvare slike motbydelige hentydninger? Det gjør deg like ille som waco selv er. Du skulle skamme deg!!!! Milla
Tusenfryd Skrevet 16. desember 2002 #12 Skrevet 16. desember 2002 Hans holdninger har ingenting med saken å gjør, så lenge det som blir skrevet ikke bryter med reglene. Det du kaller ham derimot... det bryter med reglene og blir fjernet. samme som et par av Wacos - ikke alle hans har fått stå heller. Tusenfryd
waco Skrevet 16. desember 2002 Forfatter #13 Skrevet 16. desember 2002 *tror milla trenger et varmt bad og smøre seg inn med noen av kremene hennes*
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. desember 2002 #14 Skrevet 16. desember 2002 Kanskje "Reglene" som du klamrer deg til burde få en liten paragraf som forbød kvinnefiendtlige uttalelser. Milla
blå Skrevet 16. desember 2002 #15 Skrevet 16. desember 2002 Jeg vil foreslå en dame med svært få meninger, en som helst ikke sier noenting, store pupper, pent ansikt og lange ben. En som er søt, stille og ikke spør vanskelige spørsmål. En man kan stue unna om man får besøk av andre.....Det er mye bra i oppblåsbart for tiden......Kjøpte en selv til en kompis, og han er henrykt.
Tusenfryd Skrevet 16. desember 2002 #16 Skrevet 16. desember 2002 Her dukker det opp personangrep fortere enn de bli fjernet, og da stenger jeg det hele. Tusenfryd
Anbefalte innlegg