Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2002 #1 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei igjen! Jeg har tapt tjue kilo, og har tenkt å spandere endel på meg selv for å bli riktig fin til sommeren: Problemet er at jeg ikke KAN noen ting om det å se pen ut. Så jeg trenger hjelp. Og her inne anbefales det stadig vekk å spørre i butikkene. MEN: jeg er sjenert. Og synes det er flaut å be om skjønnhetstips når jeg ikke føler meg pen.... Dessuten har jeg opplevd at ikke alle er like flinke/hjelpsomme.... Noen her inne som kan gi meg noen retningslinjer ang. dette? F.eks. tips om gode butikker i Oslo for klær og sminke og Frisør? Hva kan jeg forvente av service? Har dere noen eksempler/egne opplevelser dere kan dele med meg? Takker på forhånd på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. mars 2002 #2 Del Skrevet 19. mars 2002 Det beste rådet jeg vil gi deg er å få en venninne med deg. Hun gir deg nok de beste rådene. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 19. mars 2002 #3 Del Skrevet 19. mars 2002 Jeg anbefaler deg å se litt i butikkene, spørre om helt enkle ting først, for å se an de som jobber der; servicenivå, peiling osv. Så klart er du pen! Og du vil gjerne ha hjelp til å fremheve det. Disse folka jobber med skjønnhet, og jobber med "problemer" - til dem kommer også de "lekreste" med hudproblemene sine, det er sannsynligvis derfor de er så lekre Svelg stoltheten din og si det som det er - du trenger hjelp! De fleste er mer enn glad for å hjelpe en kunde. Bare hold deg unna stedene der det står veldig unge jenter uten noe særlig utdannelse eller interesse. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå