Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen!

Jeg har tapt tjue kilo, og har tenkt å spandere endel på meg selv for å bli riktig fin til sommeren: Problemet er at jeg ikke KAN noen ting om det å se pen ut. Så jeg trenger hjelp. Og her inne anbefales det stadig vekk å spørre i butikkene.

MEN: jeg er sjenert. Og synes det er flaut å be om skjønnhetstips når jeg ikke føler meg pen.... Dessuten har jeg opplevd at ikke alle er like flinke/hjelpsomme....

Noen her inne som kan gi meg noen retningslinjer ang. dette? F.eks. tips om gode butikker i Oslo for klær og sminke og Frisør? Hva kan jeg forvente av service? Har dere noen eksempler/egne opplevelser dere kan dele med meg?

Takker på forhånd på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste rådet jeg vil gi deg er å få en venninne med deg. Hun gir deg nok de beste rådene.

Lykke til icon_wink.gif

Skrevet

Jeg anbefaler deg å se litt i butikkene, spørre om helt enkle ting først, for å se an de som jobber der; servicenivå, peiling osv.

Så klart er du pen!

Og du vil gjerne ha hjelp til å fremheve det. Disse folka jobber med skjønnhet, og jobber med "problemer" - til dem kommer også de "lekreste" med hudproblemene sine, det er sannsynligvis derfor de er så lekre icon_wink.gif

Svelg stoltheten din og si det som det er -

du trenger hjelp!

De fleste er mer enn glad for å hjelpe en kunde.

Bare hold deg unna stedene der det står veldig unge jenter uten noe særlig utdannelse eller interesse.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...