Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #1 Del Skrevet 19. juni 2006 Noen som vet om det er noen nettsider? Trenger å lese litt og se på barnevogner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j79 Skrevet 19. juni 2006 #2 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Dansk barnevogntest http://www.forbrug.dk/test/testbasen/boern/barnevogne/ Sportsvogner: http://forbrukerportalen.no/test/sportsvogner Endret 19. juni 2006 av j79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 19. juni 2006 #3 Del Skrevet 19. juni 2006 Vil bare anbefale deg å lese i barnevogns forumet på nybakt mamma De er helt gale Men de har skikkelig peil og erfaring med absolutt alle merker som er!! Selv har jeg kjøpt en vogn som ikke akkurat kom veldig godt ut i test, men de har "rettet" på den svakheten. Den kjøpte jeg på anbefaling derfra.. Gleder meg til å bruke den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillian Skrevet 19. juni 2006 #4 Del Skrevet 19. juni 2006 Barn og foreldre hadde en test av trehjulinger for en tid tilbake. Denne testen og dessuten sammenligning mellom quinny og oth finnes på Danielsbok.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 19. juni 2006 #5 Del Skrevet 19. juni 2006 En annen ting og tenke over, i en test kommer en vogn fra quinny best ut, mens i en annen test så "taper" den... Så gå rundt og se på vogner, prøv å trill de og løft på de for å kjenne hvor tunge de er. Det er veldig greit å finne ut hva du "trenger" før du velger. Sånn i forhold til om du bor i blokk/har liten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillian Skrevet 19. juni 2006 #6 Del Skrevet 19. juni 2006 En annen ting og tenke over, i en test kommer en vogn fra quinny best ut, mens i en annen test så "taper" den... Så gå rundt og se på vogner, prøv å trill de og løft på de for å kjenne hvor tunge de er. Det er veldig greit å finne ut hva du "trenger" før du velger. Sånn i forhold til om du bor i blokk/har liten bil. ← Og de har ikke med alle vogntyper i en og samme test heller. Feks er ingen av Teutonia sine trehjulsvogner med i F&B testen, fordi 06 modellene ikke var kommet enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #7 Del Skrevet 19. juni 2006 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 19. juni 2006 #8 Del Skrevet 19. juni 2006 Satt og såg meg irundt etter barnevogner selv en dag, og jeg fant ut at den som var best i test nå er : Basson Roma . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nellie Cortado Skrevet 19. juni 2006 #9 Del Skrevet 19. juni 2006 Alle har jo litt forskjellige behov og preferanser når det gjelder vogn. Den som er best i test trenger ikke være best for nettopp deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #10 Del Skrevet 19. juni 2006 Liker typen Quinny Freestyle og Teutronia.. Men skulle også hatt noe som ikke svei sånn i lommeboka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillian Skrevet 19. juni 2006 #11 Del Skrevet 19. juni 2006 Liker typen Quinny Freestyle og Teutronia.. Men skulle også hatt noe som ikke svei sånn i lommeboka! ← Det er jo ikke umulig å kjøpe brukt da Kjøpte forresten teutonia s3 med kombibag+madrass og insektnett til 5500 på denne nettsiden - forhørte oss først om pris på Babyshop - og regner med å ha spart i overkant av 3000 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #12 Del Skrevet 19. juni 2006 Ja har tenkt på å kanskje kjøpe den på nettet.. Får kikke litt i butikker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 19. juni 2006 #13 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg holdt på å kjøpe Teutonia S3! Tror det er en veldig god vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå