Gjest nino Skrevet 19. juni 2006 #1 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg er ei jente på 21 som er alenemamma. Nå i sommertiden så virker alle så lykkelige og forelsket. Faktisk så har alle mine venninder den siste tiden fått seg kjæreste og jeg føler meg veldig ensom plutselig. Til og med pappan til barnet har så og si fått seg ny dame, det er jo veldi uvant og rart.. Han jeg har kjempet for en stund har sagt til meg at "hadde det ikke vært for at du har barn....", og jeg synes det er veldig urettferdig selv om jeg på en måte forstår han. Han er like gammel som meg og rett og slett ikke klar for et forhold til ei jente med unge. Jeg har ikke vært single mer enn et halvt år, så jeg har ingenting å stresse for, og jeg vet at det ikke er barebare å finne seg en ny mann når man har barn. Jeg skriver egentlig bare for at jeg føler meg veldig ensom og ulykkelig forelsket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 19. juni 2006 #2 Del Skrevet 19. juni 2006 Hvis det kan være en tynn trøst til deg, så opplever de fleste single at verden er full av forelskede par! Hele tiden. Går jeg på stranda,ja så ligger det et par rett foran meg, i butikken kysses det bak alle reoler, har jeg følelsen av............men det er bare vi som er ekstra oppmerksomme på det,og derfor føles det slik..... Du er ung og har mye godt i vente. Og så har du et barn. Selv om det høres ut som en gammel klisje, så vokser barn veldig fort og tiden flyr. Kos deg alt du kan med lille gullet ditt!! Mine er store nå, og jeg angrer på at jeg ikke hadde mer tid til dem, at vi ikke lekte mye,mye mer. At vi ikke gikk mer på "tur i skogen" selv om det bare var bak huset, at vi ikke bakte mer boller, at vi ikke leste mer i barnebøker.......osv. Tror du skjønner hvor jeg vil hen. Klart at det er vondt å ha kjærlighetssorg, det er jeg den første til å skrive under på. Men hvis en fyr ikke vil ha deg pga av et barn, ja da vil jeg si at han har ikke de rette motivene/hensiktene. En dag treffer du en som vil ha hele pakken- både deg og barnet! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 19. juni 2006 #3 Del Skrevet 19. juni 2006 er du klar over hvor mange gutter/menn som ønsker seg ei dame med barn som er ferdig med festing hvær helg osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. juni 2006 #4 Del Skrevet 20. juni 2006 er du klar over hvor mange gutter/menn som ønsker seg ei dame med barn som er ferdig med festing hvær helg osv? ← joda, og hvor gamle er de da? 30? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #5 Del Skrevet 4. juli 2006 joda, og hvor gamle er de da? 30? Jeg er 31 og har ikke merket noe til det, nei 40 og selv fått barn i sitt tidligere forhold, så begynner det å hjelpe... for det er jo en drømmepakke Menn klarer ikke sette seg inn i en slik situasjon før de selv sitter der og tenker det kan være kjekt med hjelp i huset og til ungene de har samvær med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fornøyd Skrevet 5. juli 2006 #6 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei "Ensom" Trist å høre at du har det slik. Jeg har flere venninner som er single, og som har barn. Og jeg vet at de til tider kan synes det er tungt. Uansett så er det viktig at du har noen som kan hjelpe deg med avlastninger osv. Du trenger tid for deg selv du også! Spør en venninne eller noe. Jeg bruker ofte å passe barna til venninnene mine. Jeg merker at det gir meg noe ekstra når jeg kan hjelpe andre, og i tillegg ser hvor glade veninnene mine blir for disse barnefrie dagene. Når det kommer til forhold - du er ikke mindre attraktiv selv om du har barn!! Det er faktisk blitt helt vanlig i dag med "mine og dine" barn. Ikke la sommeren bli ødelagt av negative tanker. Jeg er sikker på at det er flere som kan være interessert i deg. Problemet med mange alene-mødre, er bare at de ofte tilbringer tiden sin hjemme. (Det er få gutter som ringer på fremmede dører for å spørre om en date..) Jeg har vært sammen med en gutt i 5 år nå. Vi har det veldig fint sammen. Selv om det selvsagt er noen opp og nedturer i blant. Men for å si en ting, gutta er noen merkelige dyr. Ikke alltid like greitt å forstå hva som rører seg inni hodet deres . Dersom du har litt ledig tid i sommer, anbefaler jeg deg å lese denne boken http://rich23.liebe17.hop.clickbank.net Det er en bok som tar for hva vi jenter må satse på, dersom vi skal kapre mannen. Jeg kjøpte den for ikke så lenge siden. Den er inspirerende og jeg har lest den flere ganger. Men passer kanskje ekstra bra til de som er ute etter å få en mann... Jeg håper virkelig at du får tid til å komme deg litt ut alene også i sommer. Og at du har noen venner som kan hjelpe deg med å passe barnet ditt. Så kan heller du hjelpe henne en annen gang. Er det ikke det vi jenter er til for..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. juli 2006 #7 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) joda, og hvor gamle er de da? 30? ← 21... Jeg veit ikke om jeg kunne hatt et barn nå da, men jeg vil helst ha ett innen 5 år. Hadde vært utrolig bra å finne en jente som var ferdig med all festing og sånne ting, siden jeg selv blei ferdig med det da jeg var 16-17 år gammal. Det er veldig vansklig å finne seg en dame når man ikke liker å dra på by'n og fester og sånt mer. Det er liksom der folk pleier å finne hverandre, om dem ikke er kjent frafør. Endret 5. juli 2006 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå