Gjest Skya Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 (endret) Flere her som skal på Robbie Williams-konsert i København i sommer og har bestilt billetter gjennom Inner Sanctum og ikke fått de? For jeg har nemlig ikke fått billettene mine ennå, og begynner å bli litt utålmodig. Endret 19. juni 2006 av Skya
Hottentotten Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Vi også! Vi skal se på Robbie Williams i København den 6. juli, men fortsatt ikke fått noen billetter.. Vi sendte en mail og hørte, men har ikke fått svar enda.. Vi begynner å bli litt frustrerte for å si det sånn, nå begynner det å haste! Si i fra hvis det skjer noe hos deg.. Kjekt at vi er flere!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Hei, Jeg opplevde akkurat det samme med billettene til Gøteborg konserten 1. juli. Men rett etter jeg sendte en mail og etterlyste dem, dumpet en rekommandert sending ned i postkassa. Billettene var blitt sendt 12. juni fra england. Billettene deres er sikkert ikke langt unna!
Gjest Skya Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Vi også! Vi skal se på Robbie Williams i København den 6. juli, men fortsatt ikke fått noen billetter.. Vi sendte en mail og hørte, men har ikke fått svar enda.. Vi begynner å bli litt frustrerte for å si det sånn, nå begynner det å haste! Si i fra hvis det skjer noe hos deg.. Kjekt at vi er flere! ← Da er det sikkert ikke mine som er "forsvunnet i postgangen" da. :phew: Si ifra om du får svar da, så skal jeg rope ut om jeg hører noe!
Hottentotten Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Jeg ringte inn i dag for å høre, fordi vi fikk ikke svar på mailen vår. Billettene våre ble sendt på mandag, og skal være hos oss innen 7-10 dager.. Vi får krysse finga og håpe at Posten ikke roter de bort.. Vi har hatt litt trøbbel med Posten før... Gleder oss til konserten
Gjest Skya Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Ok, da regner jeg med at mine dukker opp snart også! Men rart at de måtte vente så lenge før de sendte ut billettene, det er iallefall en hel evighet siden jeg bestilte. De skaffer seg sikkert mer arbeid da, for du er nok ikke den eneste som har kontaktet de via. mail og telefon.
Hottentotten Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Nå har vi fått billettene våre, krisen er avverget! Håper dine dukker opp snart også
Gjest Skya Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 Så flott for dere da! Og jeg venter fortsatt...
Williams Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 Fikk mine forrige lørdag jeg!Skjønner godt du har panikk, det hadde jeg også fått!! Får håpe de dukker opp!GLeder meg masse til 6. juli!!!!
Gjest Skya Skrevet 23. juni 2006 #10 Skrevet 23. juni 2006 Uansett så har jeg jo ordrebekreftelsen ifra de, så jeg skal nok få kommet meg inn på stadion.
Williams Skrevet 23. juni 2006 #11 Skrevet 23. juni 2006 Uansett så har jeg jo ordrebekreftelsen ifra de, så jeg skal nok få kommet meg inn på stadion. ← Jepp, vi sees!!!!
Gjest Catwoman Skrevet 23. juni 2006 #12 Skrevet 23. juni 2006 Og hvis dere ombestemmer dere - send gjerne billettene til meg. Ikke noe problem *ikke noe særlig missunnelig*
Gjest Skya Skrevet 24. juni 2006 #13 Skrevet 24. juni 2006 Nå har jeg endelig fått billettene mine! Tror jeg, det har iallefall dukket opp en rekommandert sending i postkassa mi. Skal ha deg i tankene Catwoman.
Hottentotten Skrevet 24. juni 2006 #14 Skrevet 24. juni 2006 Så bra, Skya! Da blir det visst konserter på oss alle sammen (unntatt Catwoman da..) Vi skal tenke på deg!
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #15 Skrevet 4. juli 2006 (endret) Hei, Jeg opplevde akkurat det samme med billettene til Gøteborg konserten 1. juli. Men rett etter jeg sendte en mail og etterlyste dem, dumpet en rekommandert sending ned i postkassa. Billettene var blitt sendt 12. juni fra england. Billettene deres er sikkert ikke langt unna! ← heisann,så du skulle til gøteborg på konsert.....har du bilder derfra?Jeg var der også,så det hadde vært supert hvis du vil sende noen bilder til meg på mail!!!!!???? E-post adresse fjernet. I henhold til Kvinneguidens regler er det ikke tillatt å poste e-postadresser i forumet. Om du vil være tilgjengelig kan du registrere deg her og legge inn e-postadressen i profilen din. - lillesky (mod) Endret 4. juli 2006 av lillesky
Gjest Skya Skrevet 4. juli 2006 #16 Skrevet 4. juli 2006 Og nå har jeg vært å hentet billettene mine, avreise i morgen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå